Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی قوه قضائیه با اعلام اینکه نفوذی‌های درون دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و پاکسازی همراه با شفاف‌سازی صورت گرفته‌ است، از ادامه این روند خبر داد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد مصدق صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جاسک، گفت: اکنون می بینیم بیشترین وام های کلان در کشور مربوط به افراد منتصب به برخی افراد خاص بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دست ها را به تعبیر رئیس قوه قضائیه که دست درازی به بیت المال کرده اند باید از بازو قطع شوند نه از مچ دست ، ادامه داد: امام با کمک مردم انقلاب کردند و هدف از انقلاب چه بوده است پس باید در جلوگیری از فساد و مفسدان اقتصادی کوتاه نیامده و عدالت باید زنده نگه داشته شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: در این مدت چند ماهه انتصاب آیت الله رئیسی در گرو برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی بیشتر کام ملت را شیرین کرده و این میسر نبوده مگر اینکه نفوذهای درون دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و پاکسازی همراه با شفاف سازی صورت گرفته است و این روند ادامه دارد.

مصدق اضافه کرد: قوانین نیازمند برخی اصلاحات و تدوین می باشد که در برقراری نظم و عدالت باعث استحکام و اقتدار قوه قضائیه را نشان می دهد.

گفتنی است، در پایان این جلسه برخی مسئولین مطالبی را در خصوص شترهای سرگردان و تعیین تکلیف پروژه هدایت آب های سطحی که مشتمل از زیر سازی ، جدول کشی ، آسفالت که توسط پیمانکار انجام نگرفته و مرتکب تخلف شده است، خواستار پیگیری آن شدند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد