Web Analytics Made Easy - Statcounter



خبرگزاری آریا- مرحله دوم جشن عاطفه ها صبح امروز همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ مهر عاطفه ها در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما؛ محمد کلامی در حاشیه برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در یکی از مدارس تبریز گفت: مرحله اول جشن عاطفه شهریور ماه و قبل از بازگشایی مدارس انجام شد و مرحله دوم نیز امروز همزمان با کل کشور در مدارس استان با نواخته شدن زنگ مهر عاطفه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: 14500 دانش آموز در سراسر استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که برای تهیه بسته های تحصیلی و لوازم التحریر آنها مبلغ 7 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: 75 درصد از این مبلغ در مرحله اول توسط مردم و خیران تامین شده و امیدواریم مابقی نیز در مرحله دوم تامین شود.

وی ضمن تاکید بر جشن عاطفه ها گفت: مشارکت در این جشن و کمک به دانش آموزان نیازمند، در واقع مشارکت در پویایی جامعه و عدم انتقال ارثی فقر از والدین به فرزندان است.

جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در حاشیه جشن عاطفه ها گفت: کمک های جمع آوری شده در این جشن با همکاری مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز نیز در این مراسم گفت: جشن عاطفه ها آموزش مسئولیت اجتماعی به کودکان است تا در سنین پایین با روح احسان و نیکوکاری آشنا شوند.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها