Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@23:24:35 GMT

روابط کارکنان قضایی با مردم صددرصد اسلامی باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۴۸۶۴

روابط کارکنان قضایی با مردم صددرصد اسلامی باشد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان قضایی شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: قضات ما باید در کارشان محکم باشند و حرف مردم را خوب گوش دهند و با تحقیقات کامل حکم صادر کنند.

وی با تقدیر از تلاش مجموعه قضایی شهرستان بندرلنگه، افزود: در قوه قضائیه فساد نباید باشد و باید سالم‌ترین دستگاه باشیم و روابط ما با مردم باید صد درصد اسلامی باشد وما حق نداریم به چشم چپ به مردم نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان داشت: گل کار قاضی عدالت است و عدالت اقتضاء می‌کند که ما سالم زندگی کنیم.

بهرامی خطاب به کارکنان دستگاه قضایی، گفـت: دقیق، سریع و منصفانه و عادلانه کار کنید و هیچ‌گاه طرفداری کسی را نکنیم و مواظب شیادین در کمین باشیم.

این مسؤول عالی قضایی یادآور شد: در قضاوت کاری به منصب افراد نداشته باشیم که فلانی پسر یا اقوام چه کسی هست بلکه باید عدالت را در مورد فقیر و غنی یکسان اجرا کرد تا رضایت وپاداش خداوند برایمان محقق شود.

در ادامه این مراسم از محمد علی خاوند فرزند شهید نجات خاوند از شهدای دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر شد و همچنین در ادامه دیدار مردمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ساختمان دادگستری این شهرستان انجام شد و به تعدادی از پرونده‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد