Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید عقلانی‌ترین تصمیم، استراحت دادن به پوگبا بوده است. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود پیش از تقابل آلکمار-منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا حاضر شد.

به گزارش MEN، سرمربی نروژی یونایتد در بخش زیادی از این نشست به صحبت کردن درباره شرایط نگران کننده چمن ورزشگاه AFAS پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت پل پوگبا

باید به خاطر مچ پایش بیشتر استراحت کند و تحت مداوا قرار بگیرد. حتی اگر برای این بازی در دسترس بود هم احتمالا ریسک نمی‌کردم و روی چمن مصنوعی به او بازی نمی‌دادم. او نیاز دارد که کمی استراحت کند.

وضعیت زمین چمن مصنوعی حریف

وقتی نگاهی به زمین انداختم، از این که دیدم تصمیم گرفتند روی این زمین بازی کنند غافلگیر شدم. من از زمان حضور در نروژ به چمن مصنوعی عادت دارم ولی این چیزی نیست که برایم طبیعی باشد. این یکی از بدترین چمن‌های مصنوعی است که بعد مدت‌ها می‌بینم. در نروژ این چمن‌ها تازه‌تر هستند و بازی کردن روی آن‌ها ایمن است. منظورم این است که این تازه‌ترین چمن مصنوعی نیست. انگار خیلی از آن‌ استفاده شده است. البته با توجه به زانوی خودم، کلا از زمین چمن مصنوعی لذت نمی‌برم. اما این جوانان مشکلی با این قضیه ندارند. برایم عجیب بود که در چنین اقلیمی ناچار شده‌اید که از چمن مصنوعی استفاده کنید. اگر در مجاورت قطب شمال زندگی می‌کردید، طبیعی بود چون در آنجا در ماه‌های مارس و دسامبر نمی‌توان روی چمن بازی کرد. ولی دیدن این صحنه برایم عجیب بود. نمی‌توان نروژی‌ها را به داشتن چمن طبیعی مجبور کرد ولی اگر من در اینجا صاحب باشگاهی بودم، در صورت فراهم بودن امکان بازی روی چمن طبیعی سراغ چمن مصنوعی نمی‌رفتم. وقتی روی چمن مصنوعی بازی کنید، اوضاع فرق می‌کند. در این حالت تکل کمتری می‌توان زد و به همین خاطر در نروژ عده زیادی نداریم که خوب تکل بزنند. این چمن باعث می‌شود تنبل‌تر باشید و ارسال پاس اشتباه غیر ممکن می‌شود. من یکی از اولین افرادی هستم که با چمن مصنوعی بزرگ شد.

تمجید از عملکرد آلکمار مقابل پارتیزان

حالا تمرکز ما فقط روی این بازی قرار دارد. این بازی بزرگی برای ما در این گروه محسوب می‌شود. آن‌ها با تساوی در خانه پارتیزان آن هم در حالی که ۱۰ نفره بودند، شروع خوبی داشتند. کسب نتیجه در این بازی برای ما مهم است. 

هفته شلوغ یونایتد

سه بازی ظرف یک هفته؛ دوشنبه، پنجشنبه و یکشنبه پس این چیزی است که ذهن مرا درگیر خودش می‌کند. امشب جلسه تمرینی آرام و خوبی خواهیم داشت تا با این زمین آشنا شویم و ببینیم آیا واکنشی خواهیم داشت یا نه. فکر نمی‌کنم این طور شود.

تمرینات منچستریونایتد

ما روی کل بازی کار می‌کنیم: دفاع کردن، حمله کردن و گلزنی. در تمرینات شاهد عملکرد بازیکنان و کیفیت کار هستیم. امید داریم که شب خوبی برای بازیکنان باشد. گلزنی کردن اعتماد به نفس زیادی به همراه می‌آورد. تعریف و تمجید یا انتقاد کردن کار شماست. کار ما همیشه تمرکز کردن روی بازی بعدی است و البته که گلزنی سخت‌ترین بخش کار در فوتبال محسوب می‌شود. شما دائما در مورد نگرانی‌ها حرف می‌زنید. ما تیم خوبی هستیم. در چند بازی اخیر هم تیم خوبی برای مواجهه بودیم چون در بازی‌ها ۱-۰ پیش می‌افتیم و باید در آن‌ها موفق باشیم ولی نمی‌توانیم کار را تمام کنیم.

بهره بردن جوانان یونایتد از فرصت‌های خود

فوتبال یعنی گل زدن. کسی دوست ندارد فرصتی را از دست بدهد. بهره بردن از فرصت‌ها و دانستن قدر آن‌ها به خودمان بر می‌گردد. ما بازیکنانی مثل خوان (ماتا) داریم تا در کنار این جوانان بازی کنند. فقط امیدوارم بازیکنان آماده فرار کردن پشت دفاع و گلزنی باشند. 

فیکس بازی کردن جوانان

بله، آن‌ها (آلکمار) تیم جوانی هستند و ما هم همین طور. یکی-دو بازیکن جوان ما بار دیگر فرصت این را پیدا خواهند کرد تا بدرخشند. همه آن‌ها می‌خواهند از آینده‌ای بلند مدت در اینجا برخوردار باشند. ما تلیفی از تجربه و جوانگرایی خواهیم داشت. 

مصدومیت‌ها

آنتونی (مارسیال) مدتی دور بوده است و فکر نمی‌کنم به بازی با نیوکاسل برسد. لوک (شاو) تمرین کرده است ولی فکر نمی‌کنم برسد. تمرکزم روی این بازی قرار دارد ولی شاید پس از آن بتوانم توضیحات بیشتری ارائه کنم. حالا تمرکز ما فقط روی نتیجه گیری در این مسابقه قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد

منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه چهار بر دو برنده شد تا به حضور در فصل آتی لیگ اروپا امیدوار باشد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!