Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛رئیس کمیسیون اروپا گفت که پیشنهادهایی که بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا ارائه کرده است «نقاط مثبتی» دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «ژان-کلود یونکر»، رئیس کمیسیون اروپا، گفت که پیشنهادهایی که بریتانیا امروز -‌چهارشنبه- برای خروج از اتحادیه اروپا ارائه کرده است «نقاط مثبتی» دارد، اما هنوز «مشکلاتی در آن هست که نیاز هست در روزهای آینده بر روی آن کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این خبر را کمیسیون اروپا طی بیانیه‌ای اعلام کرد.

یونکر در تماس تلفنی با «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، گفت که مقام‌های اتحادیه اروپا متن پیشنهادهای این کشور را در چارچوب «ضوابط» این بلوک بررسی خواهند کرد. یونکر طی این تماس تلفنی از تعهد جانسون برای پیشبرد گفت‌وگو پیش از برگزاری اجلاس شورای اروپا در ماه جاری میلادی و رسیدن به توافق تقدیر کرد.

در بیانیه کمیسیون اروپا آمده است: «با این حال، یونکر عنوان کرد که همچنان در این طرح مشکلاتی وجود دارد که باید در روزهای آینده روی آن کار کرد، به‌ویژه در رابطه با طرح پشتیبان ایرلند.» برچسب ها: رئیس کمیسیون اروپا ، بریتانیا ، برگزیت

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اروپا بریتانیا برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • بارش‌های سیل‌آسا در یزد/ آسمان یزد بارانی است + فیلم
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند