Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:18:19 GMT

بدون لیونل مسی هم تیم بزرگی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۵۷۹۲

بدون لیونل مسی هم تیم بزرگی هستیم

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد آنها بدون لیونل مسی نیز تیم باکیفیتی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تقریبا تمام بازی های بارسلونا در فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده و نتایج آبی اناری ها در این مقطع چندان خوب نبوده است. اما فرانکی دی یونگ علیرغم تمجید فراوان از کاپیتان آرژانتینی بارسلونا، معتقد است بارسلونا هنوز هم یک تیم قوی به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرانکی دی یونگ گفت: "ما دلتنگ لیونل مسی هستیم و این طبیعی است زیرا او بهترین بازیکن جهان است. اما ما بدون مسی کیفیت و ایده های کافی برای پیروزی داریم. بدون مسی کمی قدرت بارسلونا کاهش می یابد، اما ما هنوز یک تیم بزرگ هستیم.

 

بهترین بازیکن جهان؟ ویرژیل فن دایک فصل فوق العاده ای داشت و او بازیکنی بسیار خوب و شگفت انگیز است. اما برای من مسی بهترین است و او سزاوار توپ طلاست. بازی کردن کنار مسی آسان تر است و او باعث راحت تر شدن اوضاع می شود. وقتی مسی توپ را به شما پاس می دهد حاوی پیامی است که حالا باید چه کاری انجام دهید. من سالهاست که بازی مسی را تماشا به او توجه می کنم.

 

دیدار مقابل اینتر؟ ما واقعا در نیوکمپ قوی هستیم. سعی خواهیم کرد مقابل اینتر به پیروزی برسیم زیرا در سخت ترین گروه قرار داریم. اینتر بازیکنان بزرگی مانند استفان دی فرای و دیگو گودین در ترکیب خود دارد."

 

 

بارسلونا فرانکی دی یونگ لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فرانکی دی یونگ لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!

اینترمیامی نیمه شب گذشته بادرخشش لیونل مسی و لوئیس سوارز برابر نیویورک رد بولز به پیروزی رسید.

 به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم اینتر میامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا مقابل نیویورک ردبولز قرار گرفت که در پایان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید. 

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی ، گل اول را دریافت کردند و تلاش‌های‌شان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید. 

لیونل مسی در این بازی و تنها در یک نیمه، یک گل و پنج پاس گل داد و درخشش خیره کننده ای در پیروزی تیمش داشت. 

 

 

دیگر خبرها

  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن