Web Analytics Made Easy - Statcounter

راد مهر بابیان اشاره به حجم بالای پرونده ها در دادگاه جاسک گفت:برای رسیدگی بهتر پرونده ها دادگاه شهرستان جاسک به دادگستری ارتقاء داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جاسک، « محمد رادمهر » در دیدار با معاون حقوقی قوه قضائیه در جاسک اظهار کرد: شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان وبافاصله ۳۲۵ کیلومتری از مرکز استان در قلب سواحل مکران قرار دارد که داری دو بخش ودوشهر  و جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر  با ترکیب جمعیتی اهل تشیع وتسنن  وبا وحدت یکپارچه با همدیگر زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:در این شهرستان بااستقرار منطقه دوم دریایی و سایر نیروهای مسلح امنیت خاصی در کنار آبهای خلیج فارس است.

 

فرماندار شهرستان جاسک گفت:این منطقه موردتاکید  مقام معظم رهبری برای توسعه در طرح توسعه سواحل مکران قرار دارد و دستوراتی را هم نیز در این راستا صادر کرده که  دولتها اقدامات شایسته ای را انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه در راستای طرح توسعه سواحل مکران پروژه های زیادی در منطقه رقم خورده است عنوان کرد : با ظرفیتهای حاصل شده در شهرستان وبا کمک مسئولان محرومیتهای به جامانده در شهرستان رفع شود.

 

رادمهر با اشاره به استقرار نیروهای نظامی در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس ودر شهرستان جاسک گفت:با توجه به اقدامات انجام شده در راستای امنیت پایدار در منطقه امیدواریم که در سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان ،استقرار دادسرای نظامی در شهرستان جاسک را مورد عنایت خود قرار دهد.

 

فرماندار جاسک  با اشاره به حجم بالای پرونده ها در دادگاه جاسک تصریح کرد: دادگاه شهرستان جاسک باتوجه به حجم بالای پرونده ها و کمبود نیرو برای رسیدگی  آنها جوابگو نیست و خواستار ارتقاء دادگاه شهرستان جاسک به دادگستری هستیم.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین کانون های مساجد هفته دفاع مقدس زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان روزنامه فرماندار جاسک معاون حقوقی قوه قضاییه دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد