Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@11:28:05 GMT

دست مردم دیگر به مرغ و ماهی هم نمی‌رسد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۶۲۰۳

صراط:

مهدی یوسف‌خانی در رابطه با بازار مرغ و ماهی، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل سرد سال میزان تقاضا برای ماهی و غذاهای دریایی افزایش می‌یابد که در امسال با توجه به میزان تولید و کاهش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان در پی رشد قیمت، بازار با هیچگونه کمبودی مواجه نخواهد بود.

به گزارش ایسنا رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: نرخ فعلی عرضه ماهی و دیگر آبزیان خوراکی با توجه به هزینه‌های تمام شده تولید، منطقی و مناسب است اما قیمت‌ها همخوانی با قدرت خرید مردم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ماهی در ایران از نرخ بالایی برخوردار است و قیمت‌های اعلامی با قدرت خرید مردم همخوانی ندارد.

یوسف‌خانی در رابطه با وضعیت بازار مرغ بیان کرد: در شرایط فعلی میزان عرضه مرغ از تقاضا پیشی گرفته و این موضوع کاهش نرخ مرغ را رقم زده است، درحال‌حاضر حتی در برخی از مناطق مرغ به نرخ کمتری از نرخ مصوب به‌دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی انجام سفرهای روزهای پایانی تابستان، برگزاری مجالس عزای حسینی، گشایش مدارس و افزایش هزینه‌های خانوار در روزهای ابتدایی مهر را از دلایل اصلی کاهش تقاضای مرغ دانست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار مرغ و ماهی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟