Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان قضایی شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت: قضات ما باید در کارشان محکم باشند و حرف مردم را خوب گوش دهند و با تحقیقات کامل حکم صادر کنند.

او با تقدیر از تلاش مجموعه قضایی شهرستان بندرلنگه، افزود: در قوه قضائیه فساد نباید باشد و باید سالم‌ترین دستگاه باشیم و روابط ما با مردم باید صد درصد اسلامی باشد وما حق نداریم به چشم چپ به مردم نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بیان داشت: گل کار قاضی عدالت است و عدالت اقتضاء می‌کند که ما سالم زندگی کنیم.

بهرامی خطاب به کارکنان دستگاه قضایی، گفـت: دقیق، سریع و منصفانه و عادلانه کار کنید و هیچ‌گاه طرفداری کسی را نکنیم و مواظب شیادین در کمین باشیم.

این مسؤول عالی قضایی یادآور شد: در قضاوت کاری به منصب افراد نداشته باشیم که فلانی پسر یا اقوام چه کسی هست بلکه باید عدالت را در مورد فقیر و غنی یکسان اجرا کرد تا رضایت وپاداش خداوند برایمان محقق شود.

در ادامه این مراسم از محمد علی خاوند فرزند شهید نجات خاوند از شهدای دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر شد و همچنین در ادامه دیدار مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ساختمان دادگستری این شهرستان انجام شد و به تعدادی از پرونده‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در هرمزگان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت