Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: انتظار داریم مسئولان تمام تلاش خود را جهت تکمیل ساختمان حوزه علمیه به کار گیرند تا بتوانیم با افتتاح ساختمان، کلاس های درس طلاب تا هفته آینده در این مکان برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «محمدجواد جعفری» امروز (۱۰ مرداد) در حاشیه بازدید از پروژه احداث ساختمان حوزه علمیه خواهران بهمئی بر لزوم تکمیل ساختمان تا هفته آینده تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه های علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حمایت مسئولان بهمئی به خصوص امام جمعه و فرماندار شهرستان، گفت: اگر حمایت و پیگیری های مسئولان نبود، به طور یقین نه کلنگ احداث این پروژه بر زمین زده می شد و نه با این سرعت پیشرفت فیزیکی داشت.

 

وی با بیان اینکه ثمرات و برکات این اقدامات مفید در آینده نزدیک نصیب فرزندان این منطقه می شود، ادامه داد: با تکمیل این پروژه نه تنها طلاب حوزه علمیه شهرستان، بلکه سایر بانوان شهرستان می توانند از امکاناتی که در چشم انداز توسعه آن به زودی اضافه می شوند، بهره مند شوند.

 

جعفری ضمن تاکید بر اینکه می توان برخی از برنامه های مذهبی، اجتماعی، آموزشی و ایام الله را در سالن ها و بخش عمومی حوزه برگزار کرد، ابراز داشت: قبل از این ساختمان هایی داشتیم که اجاره بودند و با توجه به پیش بینی هایی که انجام گرفت، برای سال تحصیلی جدید قراردادهای اجاره را فسخ کردیم و کلاس های طلاب بهمئی نیمه تعطیل هستند.

 

رئیس حوزه های علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم تلاش و نگاه ویژه مسئولان برای افتتاح ساختمان، گفت: با احداث و راه اندازی شبکه برق و خط تلفن که همت مسئولان شهرستانی و حمایت مسئولان استانی را می طلبد، طلاب می توانند کلاس های درس خود را در این مکان آغاز کنند.

 

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان تمام تلاش خود را جهت تکمیل ساختمان حوزه علمیه به کار گیرند تا بتوانیم با افتتاح ساختمان، کلاس های درس طلاب تا هفته آینده در این مکان برگزار شوند.

 

جعفری گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با یک هزار و 400 متر مربع زیربنا به عنوان ساختمان اداره طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی درنظر گرفته شده که با بهره برداری از آن، می توان به صورت همزمان بیش از 200 طلبه به صورت حضوری و غیرحضوری در آن آموزش ببینند.

 

رئیس حوزه های علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری و همراهی مسئولان شهرستان بهمئی در تکمیل این پروژه، گفت: پیشرفت فیزیکی ساختمان 90 درصد است که در طرح توسعه بنا احداث خوابگاه، کتابخانه، مهد و مجتمع ورزشی بانوان را در دستور کار داریم.

 

حجت الاسلام «سید محمدیوسف افروغی» هم در این بازدید، گفت: با افتتاح این ساختمان و تکمیل زیرساخت های حوزه علمیه، خدمات و برکات فراوانی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، دینی و اجتماعی به شهروندان ارائه می شود و شهرستان ما در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.

 

امام جمعه شهر لیکک اضافه کرد: بخشی از رسالت پیوند بین حوزه، دانشگاه و مدارس با احداث این حوزه در شهرستان رخ می دهد.

 

وی با تقدیر از همه مسئولان شهرستانی در راستای تکمیل ساختمان حوزه علمیه، گفت: انتظار داریم دو مشکل برق و خطوط مخابراتی ساختمان هر چه زودتر حل شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی هفته دفاع مقدس کانون های مساجد خبرگزاری شبستان لیکک ساختمان امام جمعه خواهران طلاب شهرستان بهمئی حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی