Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید احسان گتمیریان گفت: در ۲۶ استان تا تاریخ ۶ مهر ماه تعداد ۱۶۲ هزار ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان تحت پوشش مناطق محروم توزیع شده است. تاریخ انتشار: 04:00 - 11 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۰۸۳

سید احسان گتمریان، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سوال که آخرین آمار کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها به چه میزان رسیده است؟ اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۹۵ میلیارد تومان مجموع کمک مردمی از جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس آمار نقطه به نقطه تاکنون ۳۴ درصد میزان کمک‌های مردمی به جشن عطفه‌ها به نسبت سال گذشته رشد داشته است.

گتمیریان در ادامه بیان کرد: به دنبال این بودیم که ۴۰۰ بسته ۴۰۰ هزار تومانی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم که البته در برخی استان‌ها با توجه به ظرفیت موجود این بسته‌ها به ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان هم رسیده است.

وی در ادامه درباره تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد گفت: ۳۷۴ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره هستند.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه بیان کرد: در ۲۶ استان تا تاریخ ۶ مهر ماه تعداد ۱۶۲ هزار ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان تحت پوشش مناطق محروم توزیع شده است.

گتمریان در ادامه بیان کرد: حجم اصلی توزیع لوازم التحریر از این به بعد است چرا که مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از ۸ تا ۱۰ مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود و این رقم پایان جمع آوری کمک‌های مردمی نیست. ما از این به بعد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشارکت های مردمی جشن عاطفه ها کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضاخان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آیین ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، خطاب به دانش آموزان این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه یک مدرسه خیر ساز است. و فرد نیک اندیش و خیرخواهی مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده است، امیدوارم همه شما با بهره گیری از نیت پاک ایشان از این شخصیت الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید. هر کدام از شما می توانید با نگاه و بینش نیک اندیشانه و نیت پاک خود یک خیر باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: کار خیر مال و ثروت آنچنان نمیخواهد، بلکه پیش از وجود ثروت و تمکن مالی نیاز به فکر و دست بخشنده و روحیه بخشیدن دارد.

وی، اذعان کرد: نهضت بزرگ مدرسه سازی تا روزی که همه مدارس کشور ایمن، مستحکم و استاندارد شوند ادامه خواهد داشت تا دانش آموزان عزیز کشورمان با خیالی آسوده در مدارسی که در شان آنهاست به تحصیل ادامه دهند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان خاطرنشان کرد: از همه مهندسان و تلاشگرانی که در امر مدرسه سازی به جامعه خدمت می کنند تشکر و قدردانی کرده و از دانش آموزان می خواهیم تا در حفظ و نگهداری فضایی که جهت یادگیری و پرورش جسم و روح شما با نیت پاک الهی بنا شده کوشا باشید و باکسب دانش و معارف تربیتی بتوانید در آینده به جامعه و کشور خود خدمت کنید. 

مدرسه زنده یاد اختر صدوقی شهرستان پیشوا با اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ومشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد اختر صدوقی و با همت خدیجه نیزاری رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور احداث شده است که در هفته بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۶ اردیبهشت به بهره ‌برداری رسید.

این واحد آموزشی دارای ۱۴ کلاس آموزشی در زمینی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست