Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسحاقی با اشاره به ۶۱۷ هزار و ۶۱۸ فقره تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ در نیمه نخست سال جاری در گیلان، گفت: از این تعداد، ۲۹۳ هزار و ۲۵۴ فقره منجر به ماموریت عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمدرضا اسحاقی» صبح امروز (پنجشنبه؛ 11 مهر) در مراسم صبحگاه و رژه نیروی انتظامی گیلان، اظهار کرد: یکی از انتظارات مردم از جامعه، داشتن محیط مطمئن برای حفظ جان، ناموس در برابر قانون‌شکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه اقتدار و امانت‌داری از ویژگی مهم پلیس در تراز نظام اسلامی  است، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هیچ سازمان و نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت نیروی انتظامی را مایه افتخار و سربلندی نظام می‌دانند.

اسحاقی به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: شعار امسال این هفته، "پلیس هوشمند، امین مردم" انتخاب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان به شاخص‌های عملکردی نیروی انتظامی در شش ماهه نخست سال جاری اشاره و تاکید کرد: انجام 293 هزار و 254 فقره ماموریت عملیاتی ناشی از تماس های مردم نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی به 617 هزار و 618 فقره تماس مردمی با سامانه 110 اشاره و تاکید کرد: 50 درصد این تماس‌ها منجر به اقدامات ارشادی و راهنمایی و بقیه به اجرای عملیات منجر شده است.

اسحاقی با اشاره به افزایش شاخص‌های امنیت اجتماعی و کاهش جرایم خشن در گیلان اشاره و تاکید: نیروی انتظامی در نیمه سال جاری، 15 هزار و 528 وب‌گاه در ارتباط با متهمین و مجرمین رایانه‌ای را رصد کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان به افزایش شناسایی 36 درصد کالاهای قاچاق و پرونده زمین‌خواری در گیلان اشاره و بیان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری، 12 باند جعل و کلاهبرداری در گیلان منهدم شد.

وی به کاهش 13 درصد جان‌باختگان حوادث رانندگی در گیلان اشاره و تاکید کرد: در مدت شش ماهه نخست سال گذشته، 358 نفر در گیلان به دلیل تصادف جان باختند که در مدت مشابه سال جاری این عدد به 312 نفر کاهش پیدا کرده است.

اسحاقی به کاهش 14 درصد کل تصادفات در گیلان اشاره کرد و گفت: کاهش 13 درصدی انتقاد و 3 درصدی شکایت و افزایش 10 درصدی تقدیر از مأمورین نیروی انتظامی در سامانه نظارت همگانی 197 از افتخارات نیروی انتظامی گیلان است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان، اذعان کرد: ارائه 244 هزار و 918 مورد رکورد خدمات الکترونیک در دفاتر پلیس +10 در شش نخست سال جاری از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان گیلان است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان زائران اربعین حسینی کانون های مساجد روزنامه موکب ماموریت نیروی انتظامی نیروی انتظامی گیلان سردار اسحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی طی هفت روز گذشته منتهی به ۸ اردیبهشت‌ ۱۱.۹ میلیمتر بارش در این بازه زمانی دریافت شده که این میزان در بلندمدت ۶.۲ میلیمتر است بنابراین ۸۹.۹ درصد بارش بیشتر در این بازه زمانی دریافت شده است.

از ابتدای ماه جاری منتهی به ۸ اردیبهشت‌  در کشور به‌طور میانگین ۱۲.۱ میلیمتر بارش ثبت شده، در حالی که میزان آن در بلندمدت ۶.۹ میلیمتر است. در نتیجه ۷۴.۲ درصد با افزایش بارش نسبت به بلند مدت روبرو بوده‌ایم.

از ابتدای سال جاری تا ۸ اردیبهشت به‌طور میانگین ۱۷۸.۸ میلیمتر بارش در کشور ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت(۲۰۵.۱ میلیمتر) با کاهش ۱۲.۸ درصدی بارش روبرو هستیم.

جدول اطلاعات پهنه‌ای بارش‌ استان‌ها از ابتدای سال آبی جاری (اول مهر سال گذشته) نشان می‌دهد تنها استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت بارش بیشتری دریافت کرده‌اند که این میزان برای خراسان جنوبی ۱۴.۷ درصد، یسیتان و بلوچستان ۵۴.۹ درصد، کرمانشاه ۱.۹ درصد، گلستان ۳.۶ درصد، همدان ۱.۶ درصد و یزد  ۳۵.۹ درصد است.

بارندگی در دیگر استان‌ها  کمتر از حد نرمال بوده است و در این زمینه  قزوین بدترین وضعیت را تجربه می‌کند چراکه ۴۱.۳ درصد کمتر از حد نرمال طی سال آبی جاری بارش دریافت کرده است.

استان تهران نیز از جمله استان‌هایی است که با کم‌بارشی روبرو بوده است. در حالی که میانگین بارش تهران در بلند مدت ۲۲۸.۹ میلیمتر است ولی در سال آبی جاری تنها به‌طور میانگین ۱۴۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است که نشاندهنده کاهش ۳۸.۵ درصدی بارش در این استان است.

شروع سال آبی در ایران از ابتدای پاییز است. به این ترتیب یک سال آبی در ایران از ۱ مهر شروع می‌شود و تا ۳۱ شهریور سال بعد ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است