Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:47:44 GMT

با این روش به «افسردگی» مبتلا نمی‌شوید

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۸۵۸۶

با این روش به «افسردگی» مبتلا نمی‌شوید

 به نقل از فارس نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد افرادی فقیری که در نواحی ساحلی زندگی می‌کنند ریسک کمتری برای ابتلا به افسردگی دارند.

محققان با بررسی بیش از ۲۶ هزار نفر دریافتند، افرادی که در نزدیکی ساحل دریا‌ها و رودخانه‌ها زندگی می‌کنند به میزان قابل توجهی در سلامت روان بیشتری هستند.

تصور می‌شود زندگی ساحلی موجب کاهش استرس و دسترسی به هوای پاک می‌شود و همه این موارد در کنار هم به داشتن سلامت روان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشمندان دانشگاه اکستر دریافتند، شرکت کنندگان با کمترین درآمد اگر در فاصله ۰.۶ مایل (۱ کیلومتری) ساحل زندگی کنند، ۴۲ درصد کمتر احتمال دارد مشکلات بهداشت روان گزارش دهند.

این مقایسه با افرادی صورت گرفته که محل زندگی آن‌ها ۵۰ کیلومتر با سواحل فاصله داشته است.

تصور می‌شود، زندگی در ساحل، قدم زدن کنار آن، دسترسی به هوای پاک و معاشرت کمک می‌کند تا حال روحی افراد بهتر شود.     منبع:بهداشت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: افسردگی پیشگیری از افسردگی زندگی ساحلی کاهش استرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است

نشریه اسپانیایی مارکا گل تماشایی بازیکن ایرانی شاغل در جی لیگ ژاپن را لایق قرار گرفتن در میان نامزدها کسب جایزه زیباترین گل سال دانسته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گل از راه دور شهاب زاهدی، بازیکن تیم آویسپا فوکوکای ژاپن مقابل تیم گامبا اوزاکا از فاصله 70 متری نه تنها در قاره کهن بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

در فضای مجازی بسیاری از کاربران با مشاهده این گل، آن را شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال دانسته‌اند و نشریه مارکای اسپانیا نیز این موضوع را تأیید کرده و گل زاهدی را شایسته حداقل قرار گرفتن در میان نامزدهای کسب جایزه فیفا پوشکاش توصیف کرده است.

مارکا در این باره نوشته است: « فیفا را خبر کنید. گل تماشایی از فاصله 70 متری که باید کاندیدای جایزه پوشکاش باشد.»

فیلم سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

شهاب زاهدی برای زدن این گل، پس از دریافت توپ در نیمه خودی، متوجه جلو آمدن دروازه‌بان حریف شد و بلافاصله از همان محل توپ را به سمت دروازه حریف شوت و آن را به تور چسباند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلوسایبین، ماده فعال قارچ جادویی که به کاهش افسردگی کمک می‌کند
  • آجیل، سپر ایمنی روان در برابر افسردگی
  • مصرف روزانه یک مشت آجیل چه فوایدی دارد؟
  • امروز با سعدی: که حال غرقه در دریا نداند خفته بر ساحل
  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • مراقب فروپاشی عصبی باشید / نشانه هایی برای تشخیص افسردگی
  • اهمیت مدیریت استرس در جهان امروز
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند