Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@06:36:01 GMT

جدید ترین خودروی سبک تاکتیکی ایران+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۹۴۹۰

جدید ترین خودروی سبک تاکتیکی ایران+ عکس

خرداد؛ دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم زمینی با حضور جانشین فرمانده کل ارتش رونمایی و تحویل دهی شدند.


به گزارش ایلنا، آخرین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم زمینی صبح امروز با حضور امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش رونمایی و به یکان‌های بهره بردار تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، از میان این دستاورد دو محصول جدید در حوزه خودرویی و رباتیک است که برای نخستین بار رونمایی می‌شود و دیگر تجهیزات تحویل سازمان‌ها و یکان‌های بهره‌بردار شدند.
خودروی رویین تن نیروی زمینی ارتش


براساس این گزارش، خودروی رویین تن نیروی زمینی ارتش که یک خودروی سبک تاکتیکی ضدگلوله است در برابر گلوله‌های هسته فولادی مقاومت دارد. بکارگیری فناوری‌های نوظهور و بدیع، رعایت الزامات الگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح و استاندارد‌های دفاعی ایران، قدرت و تحرک بالا و توان به وزن عالی و همچنین حفظ جان خدمه و نفرات سرنشین در مقابله با تهدیدات میدان نبرد و عملیات تروریستی از جمله ویژگی‌های خودروی رویین تن نیروی زمینی ارتش است.
همچنین این خودرو قابلیت نبرد در اراضی ذوعارضه و سخت را دارا است.
ربات هوشمند شبکه محور (حیدر ۱)


این ربات که دارای شش چرخ فعال ۶ در ۶ است، قابلیت‌های حمل بار، چرخش ۳۶۰ درجه و تشخیص موانع عبوری را داراست.


بر روی این ربات تیربار نصب شده و قابلیت هدفگیری و شلیک خودکار به سمت اهداف را دارد.
پهپاد دست پرتاب فرپاد


ماموریت این پهپاد، شناسایی و مراقبت به منظور تجهیز گروهان‌های اطلاعات رزمی تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع است. پهپاد فرپاد مجهز به سامانه خلبان خودکار، ایستگاه زمینی قابل حمل و تصویربرداری به صورت شبانه روزی است.
این پهپاد به مرحله تولید انبوه رسیده و در اختیار یگان های نیروی زمینی ارتش قرار دارد.
سامانه اخلالگر‌های گنبدی و جهتی انواع مولتی روتور‌های جاسوسی و مهاجم
این سامانه قابلیت نصب روی خودرو و استقرار ثابت و همچنین کشف اهداف به صورت تصویری را دارد.
سامانه هدایت و کنترل موشک نقطه زن لبیک ۱ نیروی زمینی ارتش
این سامانه هدایتگر انواع موشک های ضد زره است.
انجام تست‌های آزمایشگاهی، مونتاژ نهایی سیستم جهت تست میدانی، و همچنین انجام تست‌های میدانی و عملیاتی از جمله اقدامات انجام شده بر روی این سامانه است برچسب ها: تجهیزات جنگ ، ارتش ، خودروی تاکتیکی ، روبات جنگی ، پهپاد ، موشکی ، ضد موشکی

منبع: خرداد

کلیدواژه: تجهیزات جنگ ارتش خودروی تاکتیکی روبات جنگی پهپاد موشکی ضد موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خلیج‌فارس نماد اقتدار کشور ماست گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر از  ۶۷ روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌ فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره در حال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس را انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم/شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان