Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پخش زنده تلویزیونی تورهای بین المللی دوچرخه سواری ازجمله شاخص های مهم در ارتقای درجه اهمیت آنها (ریتینگ) از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری است که منجر به بهود جایگاه هایشان در رتبه بندی های بین المللی می شود. 

مراحل پنجگانه سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امسال در حالی به صورت زنده از کانال تلویزیونی آذربایجان شرقی، موسوم به «سهند»، به طور زنده پخش می شود که تحقق آن در سال های گذشته همواره از سوی دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم ورزشی مطالبه می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناسان ورزشی و علاقه مندان به رشته ورزشی دوچرخه سواری با استقبال از پخش زنده تلویزیونی سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از کانال استانی آذربایجان شرقی، می گویند کاش شرایطی فراهم شود که این کار در شبکه ورزش نیز انجام شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این باره به خبرنگاران گفت: پوشش زنده مسابقات دوچرخه سواری تور ایران-آذربایجان برای اولین بار در کشور به نام تبریز ثبت شد.

مرتضی صفری اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، خرید تجهیزات جدید و تلاش های شبانه روزی مهندسین فنی و همکاران تلویزیون آذربایجان شرقی، پوشش زنده مسابقات دوچرخه سواری(تور ایران-آذربایجان) برای اولین بار در کشور به نام تبریز و صدا و سیمای آذربایجان شرقی ثبت شد.

دومین مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در حد فاصل جلفا - خوی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در دومین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان،  ۷۷ دوچرخه سوار امروز فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهر جلفا در حاشیه رودخانه مرزی ارس تا شهر خوی در مرز ترکیه را رکاب می زنند.

به گزارش ایرنا ۱۴ تیم از ۱۰ کشور در این دوره از تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شرکت دارند که کشورمان ۴ تیم، مالزی ۲ تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس و بلژیک هر کدام یک تیم به این دوره از مسابقات اعزام کرده اند.

سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از ۱۰ تا ۱۴ مهرماه در جاده های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد چهارشنبه -١٢ اردیبهشت - برای حضور در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

باکو از امروز چهارشنبه تا جمعه -۱۴ اردیبهشت -میزبان وزریران فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

پیش از این پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

اهداف وزیر فرهنگ در سفر به جمهوری آذربایجان

اسماعیلی پیش از عزیمت به باکو گفت:از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

او ادامه داد: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه جمهوری اسلامی به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

وی افزود: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم جهت گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود