Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: جعفر کاشانی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود و درگذشت او را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

او در ادامه افزود: به دلیل بدقولی‌ها شرایط روحی و روانی خوبی نداریم و سخت است در این وضعیت روی مباحث فنی تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ما اعلام کرده بودند امسال مشکل مالی نداریم و قرار بود تا امروز به تعهدات مالی عمل شود که اینطور نشد، با این حال به خاطر هوادارانمان در بازی فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: فرکی: نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی نشان داده است/ برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم

تارتار افزود: فردا با تیمی بازی داریم که مربی پرافتخاری مانند فرکی دارد و بازیکنان با کیفیتی جذب کرده است. پیکان در ۳ هفته گذشته روند رو به رشدی داشته است، اما ما هم نشان دادیم که از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با احترام به تیم پیکان از بازی فردا بُرد می‌خواهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: شاید بازی با پیکان آخرین حضور من در نفت باشد و اگر مشکلات حل نشود به مسجد سلیمان برنمی گردم. به ما گفتند امسال مشکل مالی نداریم و قرار بود باشگاه تا پایان شهریور به تعهداتش عمل کند، اما مشکلات همچنان ادامه دارد و با این شرایط بد اقتصادی نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم.

او در پایان خاطر نشان کرد: دلخوشی مردم مسجد سلیمان تیمشان است و امیدوارم وزارت نفت و وزارت ورزش تصمیم درستی بگیرند. سعی کردم اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنم، زیرا کار‌های مهم تری در پیش داریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها