Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:36:38 GMT

سقوط یک پله‌ای لیگ فوتبال ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۲۴۷۷

سقوط یک پله‌ای لیگ فوتبال ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس رده بندی سایت footyrankings که فوتبال باشگاهی کشورهای آسیایی را بر اساس امتیازات آن‌ها طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ رتبه بندی کرده است، لیگ برتر فوتبال کشورمان با کسب ۸۱.۷۲۴ امتیاز با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین، در رتبه ششم فوتبال آسیا جای دارد.

طبق اعلام این سایت، فوتبال چین با کسب ۱۰۰ امتیاز صدرنشین جدول برترین‌های آسیاست و پس از این کشور، قطر با ۹۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷۱ و ژاپن با ۹۱.۲۶۱ امتیاز در جای دوم و سوم قرار دارند.

کره جنوبی نیز با ۸۵.۹۷۹ امتیاز در رتبه چهارم ایستاده و عربستان سعودی هم با ۸۵.۳۶۱ امتیاز بالاتر از ایران در رتبه ششم قرار گرفته است.

در رده بندی برترین باشگاه‌های فوتبال آسیا، که معیار اصلی آن عملکرد تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا طی ۴ سال گذشته است، ذوب آهن اصفهان تنها نماینده کشورمان در میان ۱۰ تیم نخست است.

شاگردان علیرضا منصوریان در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که تنها تیم ایرانی راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ بودند در رتبه دهم آسیا جای دارند.

دو تیم پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال هم به ترتیب با ۸۵.۲۴ و ۷۲.۳۴ در رتبه ۱۱ و ۱۴ جای گرفته اند.
این در حالی است که استقلال در رده بندی پیشین در رتبه ۱۳ جای داشت.

بر اساس این رده بندی تراکتور سازی در رتبه ۲۹ و استقلال خوزستان ۴۹ سپاهان اصفهان نیز در رده ۷۰ و سایپا در رتبه ۷۷ آسیا قرار دارند.

تیم شانگ‌های چین در رتبه نخست جای دارد و الدحیل قطر، الهلال هم در رده‌های دوم و سوم ایستاده اند.

256 251

کد خبر 1306606

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر نوزدهم لیگ قهرمانان آسیا ایالات متحده آمریکا اربعین خودرو باشگاه پرسپولیس پیاده روی اربعین سپاه پاسداران باشگاه استقلال دونالد ترامپ لیگ قهرمانان اروپا آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)

رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز معلم:نگاه رهبر فرزانه انقلاب به مسئله تربیت بسیار محوری است که در آموزش و پرورش به آن توجه می‌شود و باید این موضوع به دست توانای معلمان پیگیری شود. تلاش خواهد شد تا هیچ مدرسه‌ای خالی از مشاور و مربی نشود.

در تبلیغاتی که در باره رتبه‌بندی معلمان انجام شد، بیشتر موضوع معیشی معلمان مورد توجه قرار گرفت در صورتی که هدف رتبه‌بندی معلمان، افزایش شان و منزلت معلم، علم افزایی و کارایی بیشتر معلم است.

موضوع معیشتی در رتبه‌بندی معلمان جایگاه حداقلی دارد و هدف رتبه‌بندی این است فکر معلم از موضوع معیشت راحت شده و جایگاه و شان معلم برای تعلیم و تربیت حفظ شود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم) روایت جدید رئیسی از قطار پیشرفت (فیلم) رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم) با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد