Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «جوکر» که شیر طلایی ونیز را از آن خود کرده است، انتظارها را بالا برده است. با نقدهای تحسین‌برانگیزی که هنگام جشنواره ونیز درباره‌اش منتشر شد و تبلیغات موثری که پس از آن راه افتاد،‌ اغلب سینمادوستان مشتاق دیدنش شدند. 

در این میان خواندن نقد پیتر بردشا منتقد ارشد گاردین، آب سردی بر آتش این اشتیاق می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردشا که از پنج ستاره ممکن فقط دو ستاره به «جوکر» داده است، فیلم را «ناامیدکننده‌ترین فیلم سال» نامید. 

بردشا می‌نویسد: «ناامیدکننده‌ترین فیلم سال از راه رسید. فیلم تاد فیلیپس درباره جوکر بازی قدرتمند واکین فیلیپس را در خود دارد که با جزئیات واقع‌گرایانه و عناصر کسل‌کننده سرکوب می‌شود.»

فیلم «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس و بازی درخشان واکین فینیکس نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و از ۴ اکتبر روی پرده سینما می‌رود. 

منبع: گاردین / ۳ اکتبر

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1306619

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان اکران سینما نقد فیلم ایالات متحده آمریکا اربعین خودرو باشگاه پرسپولیس پیاده روی اربعین سپاه پاسداران باشگاه استقلال دونالد ترامپ لیگ قهرمانان اروپا آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها