Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی پاک‌طینت مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: به‌منظور تغذیه برق و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان، طرح احداث ۱۰ پست و اصلاح ۲۰ دستگاه ترانس هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان به اجرا درآمد.

او افزود: با توسعه و بهسازی این تعداد ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت چهار هزار و ۷۵ کیلوولت آمپر در ۶ ماه نخست امسال، هم‌اینک ظرفیت پست‌های برق شهرستان سمنان به ۳۱۵ هزار و ۷۵ مگاولت آمپر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این‌که برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان ۶ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع برق به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی از ابتدای سال تاکنون، سه هزار متر کابل خودنگهدار دایر شده است.

پاک‌طینت با بیان این‌که ۱۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی به‌منظور کاهش خاموشی‌های ناخواسته و پایداری خطوط برق‌رسانی بهینه‌سازی شده است، تصریح کرد: نصب ۳۸ دستگاه کنتور هوشمند طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی (فهام) در ۶ ماه ابتدای سال، ازجمله اقدامات صورت‌گرفته به شمار می‌رود.

او با بیان این‌که ۵۸۳ پروژه عمرانی برق‌رسانی در این مدت‌زمان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: مبلغ ۶۴۱ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال در جهت اجرایی کردن این تعداد از پروژه‌ها هزینه شد.

نصب ۱۳ دستگاه ترانس هوایی در سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان ادامه داد: نصب ۱۳ دستگاه ترانس هوایی در نقاط هدف از محل کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ، احداث پست هوایی و شبکه در بلوار‌های کارگر و قدس، آیت‌الله مدنی، نهضت و شهرک گلستان با هدف کاهش شعاع تغذیه، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات با نصب ۹۹۵ کیلوولت آمپر پست هوایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای آبخوری برای اصلاح و بهینه‌سازی و پیشگیری از سرقت و برقراری شبکه فشار متوسط از اقدامات دیگر اجراشده از آغاز امسال تاکنون است.

پاک‌طینت بیان کرد: احداث خطوط فشار متوسط هوایی و زمینی خروجی از پست ۶۳ کیلوولت امیرکبیر، بهسازی شبکه‌های فشار متوسط زمینی با هدف افزایش قابلیت اطمینان خطوط برقی و روشنایی معابر محدوده پارک کومش، از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای سه ماه سوم سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث‌ شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰