Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اسدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز در مرحله دوم این مسابقات ۷۷ رکابزنان در قالب ۱۰ تیم خارجی و چهار تیم داخلی مسیر ۱۸۰ کیلومتری منطقه آزاد ارس به خوی را طی کردi و در بوستان ملت این شهرستان به خط پایان رسیدند. 

وی بیان کرد: «یوسیف ریجیوجی» از تیم «تران‌گانو» مالزی با چهار ساعت و ۲۵ دقیقه و هفت ثانیه به مقام نخست رسید، «گیلینت هندریکس» از تیم «پروتاچ» آفریقای جنوبی بر سکوی دوم ایستاد و «محمد گنج‌خوانلو» از تیم سپاهان اصفهان بر جایگاه سوم جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیراهن‌های سبز و سفید به محمد گنج‌خوانلو از تیم سپاهان اصفهان رسید، پیراهن کوهستان /قرمز با نقاط سفید/ را حمید هاشم‌پور از تیم ملی ایران بر تن کرد و پیراهن طلایی نیز نصیب یوسیف ریجیوجی از تیم تران‌گانو مالزی شد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته «الکساندر سمیرنو» رکابزن تیم «لکوس فینکس» روسیه، در مرحله نخست سی‌ و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) زودتر از همه از خط پایان گذشت.

اسدی افزود: فردا جمعه در مرحله سوم، رکابزنان مسیر ۱۶۳ کیلومتری شهر ارومیه به تبریز را رکاب زده و در محل کوه «عون‌بن‌علی» تبریز به پایان می‌رسانند، این مرحله از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه /۱۲ مهر ماه/ از مقابل استانداری آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود.

سی و چهارمین تور بین‌المللی دوچرخه‌ سواری ایران- آذربایجان با حضور ۱۴ تیم از ۱۱ کشور در جاده‌های سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

۱۴ تیم از ۱۱ کشور در این تورنمنت بین‌المللی حضور دارند، کشور ایران چهار تیم، مالزی ۲ تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس، ترکیه و بلژیک هر کدام یک تیم به این دوره از مسابقات اعزام کرده‌اند.

اولین مرحله این تور از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه دهم مهرماه جاری از  بوستان «ائل‌گولی» تبریز آغاز شد و دوچرخه ‌سواران مسیر ۱۴۸ کیلومتری تبریز- منطقه آزاد ارس را طی کرده و در مقابل هتل ایمپریال جلفا، واقع در جاده کلسیا به خط پایان رسیدند.

رکابزنان در مرحله دوم، مسیر ۱۸۰ کیلومتری منطقه آزاد ارس به خوی را طی کردند و در بوستا ملت این شهرستان به خط پایان رسیدند.

در مرحله سوم، مسیر ۱۶۳ کیلومتری شهر ارومیه به تبریز را رکاب زخواهند زد.

همچنین دوچرخه سواران در مرحله چهارم مسیر ۱۹۸ کیلومتری تبریز به سرعین را استارت زده و در محل مقابل مجتمع آبدرمانی ایرانیان به پایان ‌می‌رسانند و سپس در مرحله پنجم و آخر این تورنمنت، مسیر ۱۸۸ کیلومتری سرعین- تبریز را بازگشته و در مقابل لاله‌ پارک تبریز به خط پایان می‌رسند.

امسال ورزشکاران ۸۷۷ کیلومتر در مجموع رکاب می‌زنند و در پایان هر مرحله همراه با اهدای جوایز نفرات برتر اول تا سوم، جوایزی نیز شامل پیراهن طلایی برای نفر اولی که با کمترین زمان به خط پایان می رسد، پیراهن سفید برای جوان‌ترین رکابزنی که به خط پایان رسیده و زیر ۲۵ سال است، پیراهن سبز برای برنده امتیازی و پیراهن قرمز با نقاط سفید برای نفر اولی که زودتر از همه مسیر سخت کوهستان را به پایان رسانده باشد، اهدا می‌شود.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوی فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد