Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:41:00 GMT

برقرار شدن پرداخت حق نوار مرزی بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۳۰۵۸

برقرار شدن پرداخت حق نوار مرزی بندر آستارا

رستم زاد از برقرار شدن پرداخت حق نوار مرزی کارکنان دولت در بندر آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» عصر امروز(پنجشنبه،۱۱ مهر) در جمع خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان در محل فرمانداری،اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته، پرداخت فوق العاده حق نوار مرزی کارکنان دولت در این شهرستان برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا افزود: حق نوار مرزی پس از ۴۰ سال برای کارکنان دولت در شهرستان آستارا برقرار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در بدو ورودم به بندر آستارا این قول را به مردم شهرستان داده بودم که حق نوار مرزی را برقرار کنم،تصریح کرد: کارکنان ادارات دولتی قبل از اصلاحیه دستور العمل تعیین نقاط مرزی، حق مرزی را دریافت نمی کردند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا برقرار شدن پرداخت حق نوار مرزی را هدیه دولت تدبیر و امید برای مردم آستارا دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس دستور العمل جدید، کلیه نقاط شهری و روستایی تابعه شهرستان آستارا نقطه مرزی تعیین شده و براین اساس از حق نوار مرزی بهره مند می شوند.

 

رستم زاد از پیگیری های وزیر کشور، معاونین وزیر کشور، استاندار سابق و فعلی گیلان، نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت و اعضای شورای تامین در محقق شدن حق نوار مرزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: پس از سفر مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به بندر آستارا و جمع آوری گزارشات انجام شده، در نهایت این خواسته به حق و قانونی مردم آستارا عملی شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد زائران اربعین حسینی روزنامه خبرگزاری شبستان حق نوار مرزی کارکنان دولت بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی