Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صادق آملی‌لاریجانی از دقایقی پیش سخنان خود را در بیست‌و یکمین یادواره ۷۶ شهید دهستان لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی آغاز کرد.

بیست‌و یکمین یادواره ۷۶ شهید دهستان لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی و شهید حجت الاسلام عبدالوهاب قاسمی از شخصیت‌های دینی و انقلابی شهرستان سوادکوه‌شمالی که با سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی از مراجع تقلید شیعه و مؤلف چند جلد کتاب و عضو دوره‌های اول و دوم مجلس خبرگان رهبری بود که در ۹ شهریور‌ماه ۱۳۸۰ در روستای لرزنه به دیار باقی شتافت و آرامگاه او در حرم حضرت معصومه (س) است.

شهید حجت الاسلام عبدالوهاب قاسمی که نماینده مردم ساری در اولین دوره مجلس شورای اسلامی و متولد شهرستان سوادکوه‌شمالی و از شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر‌ماه ۱۳۶۰ بود.

مراسم شهرستانی سه ساله‌های حسینی نیز همزمان با مراسم یادواره شهدای دهستان لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یادواره شهدا شهرستان سوادکوه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند