Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل آباد شناسایی استعداد های کودکان شهرستان خلیل آباد می تواند در آینده کمک بیشتری به نقش پذیری و جامعه پذیری کودک داشته باشد، گفت: یکی از دغدغه های آموزش و پرورش مهارت آموزی است و این استعداد یابی در آینده به مهارت آموزی کمک خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست برنامه ریزی هفته کودک، ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک اظهار داشت: اختصاص یک هفته به نام هفته ملی کودک نشان از اهمیت حوزه کودک است و در شعار این هفته با عنوان " آینده را باید ساخت" به خوبی نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه آینده جامعه را باید همین کودکان به سازند، خاطرنشان کرد: هم پوشانی بین هفته ملی کودک و شعار امسال قطعاً برای تمام دستگاه های اداری می تواند نقش آفرینی داشته و مؤثر باشد تا به هفته ملی کودک با اهمیت بیشتری بپردازیم.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه آمادگی اختصاص مکانی به کانون پرورش فکری کودکان جهت انجام فعالیت های خود قبل از به بهره برداری رسیدن ساختمان جدید این کانون داریم، تصریح کرد: با توجه به دغدغه هایی که در این زمینه وجود دارد امیدواریم از وجود کانون پرورش فکری کودکان در این شهرستان هر چه زودتر بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه های روز شمار هفته کودک باید چند برنامه شاخص در این هفته برگزار شود، اذعان کرد: اکران فیلم، بازدید از موزه ها محیط زیستی، شناسایی استعدادها و... می تواند جزو برنامه های شاخص این هفته باشد.

قاسم پور با تأکید بر اینکه شناسایی استعداد های کودکان شهرستان خلیل آباد می تواند در آینده کمک بیشتری به نقش پذیری و جامعه پذیری کودک داشته باشد، عنوان کرد: یکی از دغدغه های آموزش و پرورش مهارت آموزی است و این استعداد یابی در آینده به مهارت آموزی کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی باید به منظور بالا بردن سطح آموزش های خانواده ها در عرصه های مختلف برگزار شود، تشریح کرد: هر چه بیشتر در زمینه پیشگیری ها کارهای بیشتری انجام شود در حوزه مختلف درمانی، اجتماعی و ... مشکلات و تنش کمتری خواهد داشت.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه راه اندازی شهرک ترافیک در خلیل آباد می تواند گام مؤثری در جهت ارتقاء توانمندی کودکان باشد، بیان کرد: کتاب‌خوان شدن کودک باید در برنامه ها باشد و کانون پرورش فکری نیز در این زمینه می تواند مؤثر باشد و در این زمینه باید از کتابخانه های مدارس و شهرها، پایگاه های بسیج، کانون های مساجد استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه های هفته ملی کودک در شهرستان خلیل آباد باید از خلاقیت و نوآوری استفاده کرد تا برنامه ها تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تلاش برای شاد کردن کودکان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه، مهدکودک سراج الاقصی در شمال نوار غزه با وجود تخریب ساختمان آن و مشکلات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود را، دوباره آغاز کرد.

در این هفت ماه، فعالیت های آموزشی در مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها متوقف شده بود. در حالی که کودکان غزه شاهد مصیبت های جنگ، ویرانی و حملات گسترده هستند و دچار اختلالات روحی شده اند، این مهدکودک بر آغاز مجدد فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود برای کودکان اصرار دارد.

 

اظهارات:
مصاحبه ها
مربی مهد کودک
کودک

دیگر خبرها

  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد