Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان وابسته به حزب الله از دولت این کشور خواست تا سیاست‌های اقتصادی مسئولانه ای را برای پاسداری از پول ملی و اقتصاد کشور در دستور کار قرار دهند. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت العهد، فراکسیون وفاداری به مقاومت بعد از جلسه امروز خود تاکید کرد: درپی واقعیت شوک آور و تلخ لبنانی ها در طول دو هفته گذشته و پایین آمدن ارزش لیره و روشن شدن سطح بحران اقتصادی و پولی کشور، لازم است که دولت همچنین از منافع لبنانی ها و ثبات وضعیت معیشتی آنها پاسداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فراکسیون بر اهمیت حفظ ثبات پولی لبنان و تقویت اقتصاد این کشور و رونق بخشی به بخش های تولیدی تاکید کرد و از دولت خواست تا فورا درصدد کاهش هزینه های غیرضروری اقدام کرده و در راستای اجرای پروژه هایی گام بردارد که می تواند به کاهش انباشت کسری بودجه و بدهی عمومی منجر شود.

فراکسیون وفاداری به مقاومت همچنین از دولت خواست تا در راستای اجرای طرح های برق رسانی و بازیافت زباله ها و قانون شراکت بین بخش های دولتی و خصوصی به منظور انجام پروژه های حیاتی به منظور کاهش بیکاری و تزریق پول در بازارها و نیز برخورد قاطع با فرار مالیاتی و هدر دادن اموال و فساد گام بردارد.

راه حل نبیه بری برای حل بحران/ ادامه نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی

این فراکسیون با توجه به پیش نویس بودجه سال 2020 لبنان بر لزوم طرح های اصلاحات در بخش های مختلف اقتصادی و مالیاتی و گمرکی تاکید کرد.

فراکسیون وفاداری به مقاومت در بخش دیگری از جلسه خود به بحرانی اشاره کرد که هم اکنون صهیونیست ها دچار آن شده اند و خود را در انتخابات رژیم اسرائیل به وضوح نشان می دهد.

این فراکسیون تاکید کرد که مقاومت توانست با تحمیل معادله موازنه وحشت و تضعیف اعتماد صهیونیست ها به توانمندی‌های خود در مقابله با آمادگی دائمی مقاومت و روحیه پایداری ملت فلسطین در غزه و نیز سراسر خاک فلسطین، در تعمیق این بحران رژیم اسرائیل سهیم باشد.

این فراکسیون تاکید کرد: ضربه به معادله ارتش و ملت و مقاومت که به نفع لبنان و منطقه بوده است، به دشمن اسرائیلی برای برون رفت از تنگنای خود و باز کردن دست تجاوزگرانه آن علیه لبنان و ملت آن کمک خواهد کرد.

فراکسیون وفاداری به مقاومت در پایان به مردم مظلوم و شجاع یمن به خاطر دستاورد راهبردی اخیر خود در عملیات "نصر من الله" در منطقه نجران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این عملیات باعث شود که رژیم سعودی در تجاوزگری ظالمانه خود علیه یمن بازنگری کرده و به سمت یک راه حل سیاسی منصفانه برای جلوگیری از ریخته شدن خون یمنی ها گام بردارد.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد