Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:32:58 GMT

سند پیشران توسعه در فارس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۴۳۷۰

سند پیشران توسعه در فارس رونمایی شد

با حضور وزیر کشور، سند پیشران توسعه استان فارس در بیش از 60 بند رونمایی و ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، عصر پنجشنبه 11 مهر در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس با حضور وزیر کشور، معاونان وزارت کشور، نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار فارس، نمایندگان مردم در مجلس و فرمانداران و مدیران اجرایی، سند پیشران توسعه استان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، شفافت روند اجرا، استفاده از ظرفیت موجود استان، مشخص بودن مسئولیت اجرایی هر بند و امکان رصد فعالیت ها در بخش‌های مختلف را از ویژگی‌های این سند اعلام کرد.

بابک دین پرست با بیان اینکه از این پس هر 45 روز برای بررسی روند پیشرفت سند توسعه فارس به این استان سفر خواهد کرد، از استاندار فارس خواست که دبیرخانه دائمی با حضور نمایندگانی از تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرایی شدن هرچه بیشتر سند، راه اندازی شود.

معاون وزیر کشور گفت: پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای کامل پروژه های اولویت دار ملی، پیگیری اجرای پروژه‌های اولویت دار ملی با برش استانی، تعیین تکالیف فرمانداران تمام شهرستانها، پوشش تلفن همراه در سراسر استان، تغییر الگوی کشت، تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام و وگذاری آنها به بخش خصوصی، توجه به نیازهای جامعه عشایری، راه اندازی مناطق ویژه اقتصادی مصوب، کاهش نرخ بیکاری و برپایی نمایشگاه توانمندی های کشور در عرصه تولید محصولات مورد نیاز بخش های مختلف، از بندهای پیش بینی شده در این سند است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان فارس سند توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس

تین نیوز

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبر آنلاین، از لحظه ای که تسلا سایبرتراک رونمایی شد، بسیاری از ما انتظار معرفی نسخه های کپی چینی را داشتیم که حالا این زمان فرا رسیده است.

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

 

گمان می رود که این پیکاپ بر پایه پلتفرم برقی دانگ فنگ ساخته شده و طبق ادعای این شرکت، می تواند قدرت ۱۳۰۵ اسب بخاری را ارائه کند که آن را حتی از نسخه پرچمدار سایبرتراک تسلا قدرتمندتر می کند.

 

شکی نیست که طراحان دانگ فنگ از سایبرتراک الهام گرفته اند. در مقایسه با تسلا، لبه های آن کمی نرم تر است و پنل های بدنه آن از فولاد ضدزنگ ساخته نشده است. در جلو، یک نوار نور LED وجود دارد که می تواند تصاویر مختلفی را نمایش دهد.

نگاه کردن به این پیکاپ از کنار، ویژگی های جالبی را نشان می دهد. به عنوان مثال، درهای عقب با قابلیت باز شدن متقارن (به سبک رولزرویس)، پله های جانبی با قابلیت جمع شدن برقی، روکش چرخ های آیرودینامیک و مجموعه ای از لاستیک های مناسب زمین های گلی است. نفوذ سایبرتراک در قسمت عقب ادامه دارد، جایی که دانگ فنگ این مدل را با چادری که از قسمت بار بیرون می آید به نمایش گذاشت.

در داخل کابین، یک فرمان مربع شکل و نمایشگرهایی وجود دارد که به نظر می رسد تمام عرض داشبورد را در برمی گیرند. این پیکاپ همچنین دارای صندلی های خاصی است که به نظر می رسند در قسمت پشتی آن ها از فیبر کربن استفاده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت