Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:38:47 GMT

کشف خودروی حامل گاو گوساله قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۴۷۴۲

کشف خودروی حامل گاو گوساله قاچاق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، راه انجام ، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: خودروی پژو 405 حامل یک راس گوساله و 3 راس گوسفند بدون هویت و سابقه بهداشتی مشخص که از شهرستان زابل بارگیری و به مقصد کاشمر حرکت می کردبه دلیل نداشتن مجوز بهداشتی- قرنطینه‌ای دامپزشکی توسط مامورین ایست و بازرسی سهل آباد متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دامپزشکی با ورود دام غیرمجاز و بیمار به شهرستان برای حفظ سرمایه ملی برخورد می کند، افزود: براساس قانون سازمان دامپزشکی کشور حمل و نقل هر نوع دام ، طیور و فرآورده های خام دامی بدون دریافت مجوز بهداشتی- قرنطینه ای دامپزشکی ممنوع است.

راه انجام از دلالان دام خواست: در زمینه جابجایی و حمل و نقل دام زنده با شبکه های دامپزشکی هماهنگی به عمل آورند تا برابر مقررات و اصول حمل بهداشتی دام زنده اقدامات لازم انجام ‌شود.

انتهای پیام/ک

توقیف خودروی سواری حامل دام قاچاق در نهبندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن