Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید امین موسوی پور بیان داشت: پایان هفته گذشته فردی ۳۵ ساله ساکن یکی از استان‌های همجوار تهران به کلانتری ۱۶۹ مشیریه مراجعه و اعلام کرد: راننده یک دستگاه خودروی سواری  است و مسافری را از استان اصفهان به شهر تهران آورده که هدف سرقت قرار گرفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: مال باخته در خصوص جزئیات شکایت خود گفت: پس از پیاده کردن مسافر در ترمینال جنوب، تصمیم گرفتم که به نزد یکی از بستگانم که در محله سه راه افسریه ساکن است، بروم، در ترمینال جنوب مسافر دیگری را به قصد سه راه افسریه سوار بر خودروام کردم که مدعی بود کمی جلوتر پیاده می‌شود و پول خوبی نیز می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی اظهار داشت: پس از طی مسافتی و گفتگو مسافر به من نوشیدنی تعارف کرد من هم که مسافت طولانی‌ای طی کرده ام و مقداری هم تشنه بودم، نوشیدنی وی را پذیرفتم و پس از خوردن نوشیدنی، دیگر چیزی نفهمیدم و فقط یادم است ساعات پایانی شب بود که خوابم برد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که متهم مرا پشت شمشاد‌ها در اطراف جاده امام رضا رها کرد و ماشین ام را به سرقت کرده است.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به اینکه شاکی پس از به هوش آمدن متوجه ماجرا شده بود و پرسان پرسان به کلانتری مراجعه کرده بود، افزود: تیم عملیات کلانتری برای شناسایی متهم وارد عمل شدند و شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: هنگام تحقیقات پلیسی، راننده دیگری نیز به کلانتری مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام کرد: راننده خودروی سواری می‌باشد و مسافری را از شهر آمل به تهران آورده است که در سه راه افسریه تهران، مسافر به وی نوشیدنی تعارف می‌کند و پس از به هوش آمدن متوجه می‌شود که مسافر خودرو اش را سرقت و وی را در کنار خیابانی رها کرده است.

وی افزود: شناسایی و دستگیری متهم به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه در گشت زنی‌های هدفمند ماموران گشت انتظامی کلانتری متهم را در حالی که با خودروی راننده آملی در حال تردد بوده شناسایی و پس ازمدتی تعقیب و گریز موفق شدند وی را دستگیر کنند.

کلانتر محله مشیریه گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی است.

وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و گرفتن دستور قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد