Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@12:34:27 GMT

وضعیت آب و هوایی کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۷۱۸۶

بعد از ظهر یکشنبه در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و در استان‌های مرکزی و قم رشد ابر و بارش‌های پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی کشور، با بیان اینکه با توجه به آخرین تحلیل‌های نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در مناطقی از سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب استان‌های فارس و کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، رگبار،  رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود؛ گفت: بعد از ظهر پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و جمعه اوایل شب در مناطقی از استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری و همچنین در سواحل شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین نیز رشد ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بعد از ظهر یکشنبه در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و در استان‌های مرکزی و قم رشد ابر و بارش‌های پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه اوایل شب دوشنبه علاوه بر جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری و همچنین در برخی مناطق سواحل شمالی رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد؛ مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت:  در روز پنجشنبه آسمان تهران قسمتی ابری گاهی وزش باد در بعد از ظهر خواهد داشت و در کل تهران تا روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه جاری، آسمانی صاف قسمتی ابری همراه با گاهی وزش باد خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FdZ برچسب ها: آب و هوا ، باران ، باد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آب و هوا باران باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود، آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903343

دیگر خبرها

  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد