Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:00:05 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۸۳۷۳

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

سرمربی استقلال امروز در غیاب بازیکنان پر تعداد کار سختی برای انتخاب ترکیب خود در بازی برابر گل‌گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی امروز به مصاف گل گهرسیرجان می‌رود که آندره آ استراماچونی بسیار امیدوار است امروز بتواند اولین برد خود را در لیگ برتر بدست بیاورد اما این تیم برای بازی امروز غایبان زیادی دارد، عارف غلامی و سیاوش یزدانی به دلیل اتفاق های دربی محروم هستند و فرشید باقری، محسن کریمی و شیخ دیاباته هم به دلیل مصدومیت نمی تواند برای استقلال بازی کنند تا دست سرمربی آبی ها برای انتخاب ترکیب تیمش حسابی بسته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به غیبت غلامی و سیاوش یزدانی احتمالا استراماچونی مجبور است تیمش را با ترکیب ۴ دفاع به زمین بفرستد جایی که احتمالاً روزبه چشمی و محمد دانشگر به عنوان دو مدافع وسط بازی خواهند کرد و وریا غفوری به عنوان مدافع راست و میلاد زکی پور یا میلیچ مدافع چپ  این تیم خواهند بود.

 

اگر قرار باشد استراماچونی تیمش را با دو هافبک دفاعی به زمین بفرستد احتمالا مسعود ریگی و علی کریمی در ترکیب اصلی بازی می کنند و داریوش شجاعیان مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی سه بازیکنی هستند که باید سجاد آقایی را در نوک خط حمله تغذیه کنند.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر گل‌گهر سیرجان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه‌چشمی، محمد دانشگر ، وریا غفوری، میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی و سجاد آقایی

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)