Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:58:43 GMT

۲۰ کیلوگرم موادمخدر در دیواندره کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۸۷۱۳

۲۰ کیلوگرم موادمخدر در دیواندره کشف شد

سرهنگ حمید رضایی روز جمعه با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این محموله‌های کشف شده در داخل خودروهای عبوری قرار داشتند که مقصدشان دیگر شهرهای غربی کشور بود.

وی افزود: در ارتباط با این مواد کشف شده ۸۶ نفر دستگیر شده و پس از سیر مراحل مقدماتی برای صدور حکم تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته وی، شعار نیروی انتطامی در هفته ناجا امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» تعیین شده که مردم باید همکاریهای لازم را با ماموران انتظامی داشته باشند تا امنیت پایدار دچار خدشه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضایی به برنامه های هفته ناجا در شهرستان دیواندره نیز اشاره کرد و یادآور شد: تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک و دیدار با فعالین مردمی از مهمترین برنامه های این هفته در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: در نیمه اول امسال در بحث سرقت در بین شهرستان‌های استان کردستان رتبه آخر بودیم ضمن اینکه ۶۰ درصد از سرقت ها کشف شده که سرق خُرد بوده و نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۲۶ درصد کشفیات رشد داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره گفت: تعداد ۹۴ پرونده نیز در حوزه جرایم سایبری توسط پلیس فضای سایبری شهرستان تشکیل شد که بیشتر این پرونده ها مربوط به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی افراد بوده است.

سرهنگ رضایی تاکید کرد: ۲۰۷ دستگاه خودرو و ۶۹ دستگاه موتورسیکلت نیز در این مدت در راستای اجرای طرح های ترافیکی بدلیل تخلفات رانندگی توسط پلیس توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره به برقراری سه هزار و ۹۲۰ فقره تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در این مدت اشاره کرد و افزود: از این تعداد تماس ۲ هزار و ۱۶۶ فقره منجر به تشکیل پرونده شده که ۱۸۱ درصد تماس ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ رضایی به سامانه ۱۹۷ به عنوان پل ارتباطی مردم برای نظارت بر عملکرد پلیس اشاره کرد و یادآور شد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۵۹۸ تماس در این سامانه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رضایت مندی از عملکرد پلیس ۲۵ درصد بیشتر شده و شکایات و انتقادات ۱۵ درصد کاهش داشته است.

۱۱ تا ۱۷ مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

۷۳۵۳/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیواندره انتظامی پلیس کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: با دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، مأموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد بنابراین حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

رستمی با تاکید بر جدیت برخورد پلیس با مخلان امنیت اقتصادی، تصریح کرد: به‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 751492

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه