Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:14:19 GMT

پیام سردار مومنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۹۹۱۳

پیام سردار مومنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام سردار اسکندر مومنی آمده است: «نیروهای خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت جوامع بشری جزو وظایف ذاتی دولت‌ها و حکومت‌ها است تا امنیت را برای مردم هر کشوری تامین کنند و امروز به وسیله تجهیزات جدید، فناوری‌های روز و تکنولوژی‌های به دست آمده توسط افراد مبتکر پلیس، امنیت در جای جای کشور عزیزمان ایجاد شده است.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس هوشمند، امین مردم» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است که می‌فرمایند «مردم می‌خواهند ناجا قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد»، لذا هوشمندسازی پلیس موجب کاهش خطاها و کاستی‌ها می‌شود و بستر انجام دقیق و سریع مأموریت‌ها را مهیا می کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه فرماندهان محترم و همه پرسنل خدوم و خانواده‌های محترم آنان به‌ویژه خانواده معزز شهدای ناجا، تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روز افزون همه شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 4736589

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار مومنی نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی شورای شهر تهران اربعین 98 شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش پیروز حناچی آتش نشانی محسن هاشمی هفته ناجا پلیس راهور شورای شهر سانحه تصادف دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر