Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دیدار با هیاتی از متخصصین شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر ایران (پنها) از برنامه ریزی این دانشگاه برای ایجاد رشته‌ای مرتبط با تعمیر و نگهداری هلیکوپتر خبر داد. تاریخ انتشار: 14:32 - 12 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۴۲۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ابراهیم صالحی عمران با هیاتی از مسئولین و متخصصین شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپتر ایران (پنها) دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه بین المللی در حوزه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بحث و تبادل نظر شد.

پیشینه و تجربیات دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تربیت تکنسین ماهر، تعداد بسیار بالای دانشجو و شبکه‌ی گسترده‌ی این دانشگاه در بیش از ۱۲۰ شهر در سراسر کشور از یکسو و دانش و تجربه متخصصین شرکت پن‌ها در طراحی، تولید، بومی سازی، بازسازی، و تعمیر و نگهداری بالگرد از سوی دیگر قابلیت‌های بسیار بالایی را برای همکاری‌های چند جانبه ایجاد کرده است.

پیش بینی می‌شود دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هدف ایجاد رشته‌ای مرتبط با تعمیر و نگهداری هلیکوپتر و شرکت پن‌ها با هدف بهره مندی از دانش استادان و پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای این تعامل فنی و آکادمیک را توسعه دهند.

در این جلسه هر یک از طرفین دو نفر نماینده جهت ادامه مذاکرات معرفی نمودند تا به زودی جزئیات همکاری‌ها به صورت مکتوب ارائه و پس از تصویب وارد فاز اجرایی شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فنی و حرفه ای هلی کوپتر صالحی عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، همزمان با گرامیداشت روز معلم مهندس حسین زاده شهردار گناباد به همراه جمعی از مدیران شهرداری و در حضور معاونین و مدیران آموزش و پرورش گناباد به پاس زحمات و همکاری مجموعه هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور با مجموعه مدیریت شهری از مدیران و معلمان این دبیرستان تقدیر نمود.

شایان ذکر است معلمین و دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور در واحد تاسیسات در بحث تولید سطل های زباله با شهرداری گناباد همکاری نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902050

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد