Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:15:35 GMT

بیانیه رئال در واکنش به ادعای عجیب در مورد کورتوا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۰۰۰۷

بیانیه رئال در واکنش به ادعای عجیب در مورد کورتوا

تیبو کورتوا روزهای خوبی را در رئال پشت سر نمی گذارد و شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای عجیبی نیز در مورد وی مطرح شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا بین دو نیمه بازی رئال مادرید و بروژ تعویض شد. ابتدا تصور می شد او به دلیل سوت های اعتراضی هواداران پس از دریافت دو گل از حریف بلژیکی تعویض شده اما سپس تیم پزشکی رئال خبر از مشکلات گوارشی جدی او و انتقالش به بیمارستان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورتوا که محبوبیتی میان هواداران رئال ندارد، اکنون کار سختی برای اثبات خود به آنها پیش رو خواهد داشت.

به جای او، آرئولا درون دروازه رئال قرار گرفت و توانست دروازه خود را بسته نگاه دارد. رئالی ها دوست دارند آرئولا از این پس دروازه بان اول تیم محبوب شان باشد.

 

 

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که کورتوا از یک مشکل روحی روانی رنج می برد و به دلیل استرس بیش از حد نمی تواند درون دروازه رئال با آرامش قرار بگیرد.

در واکنش به این ادعا باشگاه رئال بیانیه ای به این شرح صادر کرد:« ادعایی مطرح شده مبنی بر اینکه تیبو کورتوا دروازه بان ما با مشکل استرس روبرو است در حالی که این موضوع از اساس غلط است. او بین دو نیمه بازی با بروژ به دلیل مشکلات گوارشی حاد تعویض شد و دیگر قادر به ادامه کار نبود. مراحل درمان او به بهترین شکل در حال انجام است.»

 

 

رئال مادرید تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اصلی رئال برای بازی با کادیز (17.45) اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت، تغییرات زیادی نسبت به بازی با بایرن می‌بینیم.

کارلتو 10 بازیکن جدید را در ترکیب رئال قرار داده و فقط ناچو مثل بازی با بایرن از ابتدا کار را شروع می‌کند. نکته قابل توجه بدون شک بازگشت کورتوا بین چارچوب دروازه پس از مصدومیت شدید ابتدای فصل او است. 

آردا گولر نیز برای اولین بار در برنابئو از ابتدا بازی می‌کند. در ترکیب خبری از جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو نیست و به جای آنها براهیم، آردا و خوسلو بازی می‌کنند. کروس و شوامنی نیز روی نیمکت هستند. لازم به ذکر است که رئال اگر این بازی را ببرد، در یک امتیازی قهرمانی قرار خواهد گرفت.

ترکیب اصلی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، فران گارسیا، مودریچ، کاماوینگا، سبایوس، آردا گولر، براهیم و خوسلو

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا