Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@15:39:36 GMT

رضا رویگری:من زنده ام

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۰۲۸۷

به گزارش پارس نیوز، 

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به شایعات منتشر شده درباره مرگش واکنش نشان داد گفت: حالم خوب است و این روزها فیزیوتراپی می‌کنم و خدا را شکر حال و روز بهتری دارم. ان‌شاالله تا آخر سال خوب می‌شوم و با قدرت به مجامع هنری برمی‌گردم؛ البته که چند پیشنهاد داشته‌ام و برای یک کار سینمایی به اصفهان خواهم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویگری تأکید کرد: آن‌هایی که شایعه می‌سازند و بعضاً هدفمند است منتظر آن چیزهایی که هستید نباشید و نمی‌توانید جای من را بگیرید؛ واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما سرکار باشیم؟ من زنده‌ام و خانواده‌ام در جریانند اما با این کارهایی که انجام می‌دهید مردم را ناراحت می‌کنید.
بازیگر سریال «مختارنامه» درباره حضور در سینما و تلویزیون‌ گفت: در این مدت پیشنهادهایی برای بازی داشتم، اما کارهای خوبی نبودند و قبول نکردم؛ ان‌شاالله عازم اصفهان خواهم بود برای حضور جلوی دوربین یک کار سینمایی که به زودی مردم مرا در پرده نقره‌ای خواهند دید.
رویگری در پاسخ به این سوال که «فانوس‌های رنگی» به کجا رسید، افزود: من ساخت یک فیلم‌سینمایی به نام «فانوس‌های رنگی» را درنظر دارم،‌ فیلمنامه‌اش را خودم نوشته‌ام؛ دنبال سرمایه‌گذارم! اگر سرمایه‌گذار حضور پیدا کند و بودجه‌ای داشته باشیم کار را شروع می‌کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و همچنان منتظر سرمایه‌گذار هستم. افرادی برای سرمایه‌گذاری می‌آیند عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند و خبری نمی‌شود.
 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون شکر اصفهان بازی دوربین رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: این استان با ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت اعتبار در نمایشگاه اکسپو (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) حضور دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین محمدیان با بیان اینکه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: گیلان در سه بخش اطلاعات لازم را در حوزه‌های مربوطه در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری در این استان قرار می‌دهد.


وی اضافه کرد: در این نمایشگاه زنجیره‌های ارزش در بخش‌های مختلف شامل؛ محصولات کشاورزی (استان گیلان با حدود ۲۰ محصول کشاورزی رتبه یک تا پنجم کشور را داراست)، گردشگری (اقدامات درحال انجام جهت توسعه این صنعت) و نوغانداری، نساجی و صنایع پوشاک ارائه خواهد شد؛ این زنجیره‌ها عملکرد گذشته و فعالیت‌های درحال انجام، نگاه و چشم انداز آینده استان را به نمایش می‌گذارد.


وی تصریح کرد: در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری استان نیز اقدامات جدید این خطه ارائه می‌شود، باتوجه به آنکه بخشی از این سرمایه گذاری‌ها در حال انجام است با در اختیار قرار دادن عرصه به فعالان اقتصادی فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها آغاز شده و مقدمات انجام تعداد دیگری از فرصت‌های سرمایه گذاری هم فراهم شده است تا در آینده نزدیک سرمایه گذاری در این نقاط شروع شود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ادامه داد: همچنین حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری استان برای جذب سرمایه گذار واقعی مهیا شده است که امید است با حضور سرمایه گذاران زمینه توسعه تولید و بهبود اشتغال استان فراهم شود.


وی عنوان کرد: در این نمایشگاه شرایط مطلوب برای تجار و بازرگانان فراهم شده تا سرمایه گذاران سایر استان‌ها بتوانند بصورت رو در رو با سرمایه گذاران داخل گیلان به مذاکره و گفتگو بپردازند.


وی اظهار کرد: تعدادی از این تفاهم نامه‌ها به سه زبان انگلیسی، روسی و عربی برای ارائه به سرمایه گذاران آماده شده است تا تجار و سرمایه گذاران بدون صرف وقت این تفاهم نامه‌ها را امضا کنند و در آینده هم تفاهم‌ها و توافقنامه‌ها قابل رصد و پیگیری باشند

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»