Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:10:13 GMT

صعود سارا بهمنیار به فینال کاراته وان مسکو

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۰۵۹۶

صعود سارا بهمنیار به فینال کاراته وان مسکو

سارا بهمنیار جواز حضور در فینال ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو را بدست آورد.

به گزارش ایسنا، در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو ، سارا بهمنیار کاراته کای وزن ۵۰- ایران با برتری برابر "لی رانران" از چین توانست به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی جواز حضور در رقابت های فینال را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمنیار امروز در نخستین رقابت به مصاف "کارمن کلمنت" از مجارستان رفت و ۶ بر صفر پیروز شد. او سپس "یمانه طالب" از الجزایر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.  بهمنیار در دور سوم "یی تینگ تانگ" از هنگ کنگ را ۲ برصفر شکست داد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر یک از سد "نادیا مورالس گومز" از اسپانیا گذشت تا به نیمه نهایی برسد.

وی در نیمه نهایی نیز با نتیجه ۳ – ۳ (برنده با قانون سنشو) برابر حریف چینی به برتری رسید تا جواز حضور در فینال ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو را بدست آورد.

وی برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف "سارا هوبریش" از آلمان خواهد رفت.


بهمنیار در پنجمین مرحله رقابت ها در ژاپن موفق به کسب مدال طلا شده بود.


امروز همچنین رقابت های کومیته مردان در اوزان ۶۰- و ۶۷- برگزار شد و امیر مهدی زاده و مجید حسن نیا از دور رقابت ها حذف شدند. در وزن ۶۰- کیلوگرم، مجید حسن‌نیا ابتدا در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر از سد عماد المالکی از عربستان گذشت، اما در ادامه با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب دولت شمیربوکوف از قزاقستان شد. با شکست کاراته‌کا قزاق در ادامه مسابقات، حسن‌نیا از دور مسابقات کنار رفت.


علی مسکینی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست ۳ بر ۲ مقابل فردوسی فضل‌علیف از آذربایجان پبروز شد و در دور دوم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد عبدالله شعبان از کویت گذشت.  او در دور سوم به مصاف آنجلو کریسچنزو از ایتالیا رفت و با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد تا با شکست کاراته‌کا ایتالیایی در دور بعد، او نیز از ادامه مسابقات کنار برود.


امیر مهدی‌زاده هم در وزن ۶۷- کیلوگرم، در دور نخست به مصاف هومات بخشلیف از آذربایجان رفت و پس از تساوی ۶-۶ با قانون سنشو(امتیاز نخست) مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارا بهمنیار کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس