Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام برقراری گفت: امسال نیز شیعیان جهان در راهپیمایی اربعین حضور میلیونی خود را  به رخ دشمنان خواهند کشید.

 به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر حجت الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی تقوا را مهمترین و بزرگترین سلاح در برابر گناه دانست
 امام  جمعه ملایر  به تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ،نیروی انتظامی را  نیروی مخلص و فداکار و پای کار در همه عرصه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امام جمعه ملایر با بیان اینکه نیروی انتظامی در راهپیمایی عظیم  اربعین سالهای گذشته خوب درخشیده است گفت امسال نیز برقراری امنیت زائران برعهده این نیروی خدوم و پرتلاش است .
وی با بیان اینکه مردم باید مشارکت و همراهی بیشتری با پلیس داشته باشند گفت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم تلاش های زیادی کرده  و زحمات این عزیزان قابل تقدیر است.
 وی در ادامه با اشاره به برنامه های  دشمنان علیه شیعیان گفت :آمریکا و عربستان به دنبال این هستند تا به فتنه دیگری در عراق راه‌اندازی کنند چرا که می خواهند تلافی شکست از نیروهای یمنی را جبران کنند
حجت الاسلام  برقراری با بیان اینکه دشمن با کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین به جایی نمی‌رسد تصریح کرد: شیعیان امسال نیز با حضور میلیونی خود  در اربعین حسینی  اقتدار  خود را به رخ دشمن می کشند
 امام جمعه ملایر با اشاره به اجلاس اخیر سازمان ملل گفت طرف اروپایی در این اجلاس هویت خود را به خوبی نشان داد .
 وی به تلاش دشمن برای کاهش فعالیت های هسته ای و موشکی ایران و جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: اهداف دشمن همیشه بی نتیجه می‌ماند.
  وی اضافه کرد:تمام تلاش ها بر این بود تا ایران را بر سر میز مذاکره بنشینند اما نتوانستند 
وی در ادامه به سخنرانی رئیس جمهوری در سازمان ملل اشاره کرد و افزود:این سخنان از روی موضع قدرت بود و قابل تقدیر است .  

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان خبرگزاری شبستان روزنامه سپاه پاسداران حجت الاسلام برقراری شهرستان ملایر خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام قم حضور یافت و در مراسمی از وی به دلیل اجرای طرح نور تقدیر شد.

فرمانده فراجا در این مراسم گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نخواهد کرد چرا که هجمه دشمنان در این زمینه بسیار است و خطرات فراوانی جوانان این کشور را تهدید می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ کشور از هیچ تلاشی در ابعاد مختلف از جمله موضوع حجاب و عفاف در میدان حضور دارد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز شبهات فراوانی در موضوع حجاب و عفاف مطرح است افزود: حجاب و عفاف از موضوعاتی است که مورد تاکید دین و قرآن کریم است و این عرصه امروز از سوی دشمنان و داخلی های نادان مورد هجمه است.

وی گفت: حجاب و عفاف خاکریز حق و باطل است و اگر دشمنان با برنامه هایی که در این حوزه دارند به اهداف خود برسند با سایر اهدافشان نیز می رسند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه باید از سنگر حجاب و عفاف پاسداری کرد افزود: اگر این خاکریز با شکست مواجه شود کسی باقی نخواهد ماند که در برابر توطئه های جهان استکبار و ظالمان ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: امروز که دشمن برای گسترش بی حجابی در جامعه تلاش می کند نباید در جبهه مقابل شاهد شک و تردید باشیم.

در این مراسم مادر شهید معماریان به ایراد سخن پرداخت و از نیروی انتظامی خواست تا در راستای حفظ حجاب و عفاف در جامعه همه تلاش خود با به کار گیرد و در این زمینه کوتاهی نکند چرا که بسیاری از جوانان در برابر هجمه های دشمنان در این عرصه در حال نابودی هستند.

پیام آیت الله مکارم شیرازی نیز خطاب به سردار رادان توسط حجت الاسلام والمسلمین محی‌الدین مکارم شیرازی فرزند این مرجع تقلید قرائت شد.

کد خبر 6089299

دیگر خبرها

  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم