Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:35:31 GMT

احتمال جدایی آنچلوتی از ناپولی در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۱۱۰۵

احتمال جدایی آنچلوتی از ناپولی در پایان فصل

سرمربی موفق تیم فوتبال ناپولی ممکن است در پایان فصل از سرمربیگری این تیم ایتالیایی کنار بکشد. ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تابستان گذشته با امضای قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال ناپولی را برعهده گرفت از شرایط تیمش رضایت ندارد، برای همین شاید زودتر از موعد مقرر اقدام به ترک این تیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا مدعی شد اگر این سرمربی ایتالیایی تغییری در رویکرد بازیکنانش نبیند، در پایان فصل ناپولی را ترک خواهد کرد. طبق این گزارش کارلتو معتقد است بازیکنانش جاه‌طلبی لازم برای رقابت برای کسب جام را ندارند و این فصل پیشرفت مدنظر وی را نداشته‌اند.

«کوریره دلو اسپورت» گزارش داد؛ آنچلوتی از تساوی بدون گل چهارشنبه شب شاگردانش مقابل خنک بلژیک در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ناامید شده و بازی یکشنبه شب مقابل تورینو در هفته هفتم سری A ایتالیا در تصمیم‌گیری نهایی او برای جدایی از این تیم یا ماندن در ناپولی خیلی تأثیرگذار خواهد بود. بر اساس این گزارش کارلتو همچنین قرار است این هفته با مدیران باشگاه ناپولی ملاقاتی داشته باشد و در این باره صحبت کند.

کونته: فعلا ناپولی و یوونتوس از اینتر بهتر هستند

ناپولی که در چند سال اخیر اصلی‌ترین رقیب یوونتوس در راه قهرمانی اسکودتو بوده است، این فصل از 6 بازی اول خود 12 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا، با اینتر صدرنشین 6 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی سری آ ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی سری آ ناپولی لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی سری آ ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی