Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بازی کردن در خانه ساوت‌همپتون را دشوار توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن برای نزدیک شدن به رتبه‌های بالای جدول باید در خانه ساوت‌همپتون به برتری دست یابند. فرانک لمپارد در مورد این دیدار صحبت کرده و از دعوت شدن تامی آبراهام، مهاجم جوان و گلزن چلسی به تیم ملی انگلیس نیز ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار مقابل ساوت‌همپتون: "ما انتظار یک مسابقه دشوار را داریم. ساوت‌همپتون یک سرمربی بسیار خوب داشته و یک تیم خوب و منظم به شمار می‌آید. آنها با ترکیب‌های مختلف بازی می‌کنند، بنابراین دشوار است پیش‌بینی کنید که روش بازی این هفته ساوت‌همپتون چگونه خواهد بود. آنها با سرعت زیاد و به سبکی که میخواهند با توپ کار می کنند. بازی کردن در خانه ساوت‌همپتون همیشه بسیار دشوار است، زیرا حریف ما انرژی زیادی داشته و هواداران حاضر در استادیوم نیز جمعیت پشت سر آنها هستند. ما باید با این مسئله خود را مطابقت دهیم زیرا چلسی می‌خواهد حرکت خود را ادامه دهد."

 

 

دعوت شدن تامی آبراهام به تیم ملی انگلیس: "خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم تامی آبراهام شایسته دعوت شدن بود زیرا وی این فصل به طور مرتب موفق به گلزنی شده است. فرم آبراهام بسیار خوب است و من برای او بسیار خوشحالم."

 

کاپیتان دوم چلسی در فصل جاری: "جورجینیو کاپیتان دوم و سزار آسپلیکوئتا کاپیتان اول چلسی است و این موضوع از ابتدای فصل مشخص است شده.  حرفه‌ای بودن جورجینیو در زمین خودش گویای همه چیز است. جورجینیو یک شخصیت بزرگ بوده و حضور وی در زمین کاملا مشهود است."

 

شرایط انگولو کانته: "این موضوعی است که ما باید 24 الی 48 ساعت دیگر آن را بررسی کنیم تا مطمئن شویم شرایط کانته خوب است. همه بازیکنان بعد از بازی لیل در مرحله بازیابی تقریبی هستند اما این واقعیت است که کانته در این فصل در بازی‌های زیادی به میدان نرفته است. شرایط کانته خوب است و هیچ مشکلی بعد از بازی با لیل وجود ندارد."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!