Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:59:24 GMT

یک فلسطینی در راهپیمایی امروز غزه به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۲۱۹۵

یک فلسطینی در راهپیمایی امروز غزه به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که وی در شرق جبالیا از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و شهید شد.

هزاران فلسطینی امروز برای شرکت در هفتاد و هفتمین جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی تجمع کردند.

راهپیمایی بزرگ بازگشت، این هفته تحت عنوان "جمعه آشتی ملی گزینه ملت ماست" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه‌ای ضمن دعوت از فلسطینیان برای مشارکت گسترده در راهپیمایی امروز، تاکید کرد که راهپیمایی مسالمت‌آمیز بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش و در راس آن شکستن محاصره غزه و خنثی کردن طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به معامله قرن، ادامه خواهد داشت.

یکی از مسوولان برگزاری راهپیمایی بازگشت اظهارداشت که راهپیمایی امروز حامل پیام حمایت از اسرای فلسطینی خواهد بود و ما هرگز پشت آنان را خالی نخواهیم کرد.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس سال گذشته میلادی (۱۰ فروردین ۹۷)، جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

از آغاز راهپیمایی بازگشت در غزه تاکنون بیش از ۳۲۰ فلسطینی شهید و بیش از ۲۵ هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فلسطین اشغالی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

نمازگزاران همدانی بعد از برپایی نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از محل نماز جمعه تا چهارراه شریعتی راهپیمایی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید