Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:50:30 GMT

رکوردشکنی تاریخی دیدار حساس اینتر- یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۳۲۴۶

رکوردشکنی تاریخی دیدار حساس اینتر- یوونتوس

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد که بازی روز یک شنبه اینتر و یوونتوس به پر درآمدترین بازی تاریخ رقابت های سری آ تبدیل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و یونتوس روز یک شنبه در حساس ترین بازی این هفته سری آ و حتی اروپا به مصاف هم می روند. اینتر هم اکنون با کسب هجده امتیاز در صدر جدول قرار دارد و یوونتوس تنها با دو امتیاز کم تر، اصلی ترین تعقیب کننده نراتزوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جدال حساس برای تماشاگران دو تیم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است‌. در همین رابطه امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی به درآمدزایی فوق العاده این بازی اشاره کرده است. 

 


گاتزتا در این گزارش خود عنوان کرده: " تمام بلیط های بازی اینتر و یوونتوس به فروش رفته است و سن سیرو در روز شنبه کاملا پر خواهد بود و پیش بینی می شود جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کنند. درآمدزایی این رقابت حساس چیزی نزدیک به ۶.۵ میلیون یورو خواهد بود، اتفاقی که در تاریخ سری آ یک رکورد محسوب می شود.


همچنین تماشاگرانی با بیش از ۱۰۰ ملیت مختلف در ورزشگاه حضور خواهند داشت و ۱۵۰۰۰ بلیط نیز توسط تماشاگرانی خریداری شده است که خارج از ایتالیا زندگی می کنند. در این بازی ۴۰ گوینده از رسانه های مختلف در ورزشگاه حضور می یابند و ۲۰۰ کشور نیز این بازی را به شکل زنده پخش می کنند. دو تیم اینتر و یوونتوس یک شنبه از ساعت ۲۲:۱۵ با قضاوت جان لوکا روکی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم