Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امام جمعه مشهد گفت: نیروی انتظامی مایه امید برای همه آحاد مردم و نخستین نماد اقتدار و امنیت نظام برای مردم است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد افزود: مردم ما با سابقه ای که از ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس سراغ دارند این ایثارگری ها را در سیمای سربازان و فرماندهاین نیروی انتظامی به عنوان رزمندگان کنونی دفاع مقدس جست و جو و مشاهده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عرصه خدمت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موجب برکت و امنیت برای مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در همه کشورها سالروز پایان جنگ را جشن می گیرند چون جنگ برای مردم کشتار و خسارت دارد و در پایان جنگ، مردم از درد و غصه نجات پیدا می کنند اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما سالروز آغاز جنگ را گرامی می داریم چون هشت سال دفاع مقدس نقطه ای راهبردی و آموزشی برای نسل‌های بعدی ماست.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: با استناد به منابع دینی در خصوص وجود حضرت "رقیه" به عنوان سومین دختر حضرت امام حسین(ع) در واقعه کربلا تمام جریاناتی که از طفل سه ساله در کربلا نقل شده مربوط به این دختر خانم است و مطالبی که در گوشه و کنار در رد این موضوع مطرح می شود صحیح نیست.

وی ادامه داد: مصائب اهل بیت(ع) بیان می شود اما در روضه ها فقط به موضوع احساسات و گریه توجه می شود و به حقایق و تحلیل‌های این رویدادها توجه نمی شود.

امام جمعه مشهد گفت: امروز ما به اهل بیت (ع) نیازمندیم و به دنبال آنها هستیم چون ایشان افسانه نیستند اما حماسه ساز هستند.

علم الهدی بر حضور گسترده تر جوانان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: امسال تسهیلات بیشتری برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تدارک دیده شده است و اما با توجه به حضور جمعیت پرشمارتر از سال های قبل در این مراسم، موکب ها به اندازه کافی امکان خدمت رسانی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی خود به تنهایی ۸۹ موکب در مراسم اربعین امسال برپا خواهد کرد از این رو برای خدمات رسانی بهتر شایسته است مردم نذورات خود را به این امر اختصاص داده و در اختیار متولیان امر قرار دهند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: بهترین محل هزینه کرد نذورات و تغدیه برای امام حسین(ع)، اطعام زائران پیاده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عاشورا اربعین علم الهدی جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید