Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:36:59 GMT

اتهامات سنگین جنسی علیه رابرت دنیرو

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۴۱۹۵

اتهامات سنگین جنسی علیه رابرت دنیرو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، دستیار پیشین رابرت دنیرو به دادگاه رفت و از بازیگر «گاو خشمگین» به دلیل «سال‌ها تبعیض جنسیتی و آزار» شکایت کرد. او درخواست ۱۲ میلیون دلار غرامت کرده است.

در روزهایی که با نمایش فیلم «ایرلندی» دوباره نام رابرت دنیرو به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای جهان سر زبان‌ها افتاده است، خبر اتهامی به رسانه‌ها رسید که در صورت اثبات، آسیب‌های زیادی به شهرت این بازیگر خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرهام چیس رابینسون دستیار پیشین رابرت دنیرو شکایتی به دادگاه برده و بر اساس آن بازیگر «راننده تاکسی» را متهم به آزار کلامی، به کار گرفتن ادبیات رکیک و البته لمس فیزیکی ناخواسته کرده است. او می‌خواهد که دنیرو ۱۲ میلیون دلار غرامت بپردازد.

این در حالی است که دو هفته پیش از این شکایت دنیرو از دستیارش به اتهام سوءاستفاده مالی شکایت کرد.

رابینسون که بیش از ۱۰ سال در کمپانی رابرت دنیرو سابقه کار دارد، مدعی است که رییس سابقش پیش‌دستی کرده و برای جلوگیری از اقدامات او دست به دامن این اتهام شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار بازیگران سینمای جهان ادبیات سینمای جهان بازیگر رابرت دنیرو بازیگر هالیوود بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی