Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:16:36 GMT

اتوبوس حامل بازیکنان نساجی دچار سانحه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۴۵۴۵

باشگاه نساجی مازندران از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه هنگام عزیمت به تهران خبر داد ولی اعلام کرد که در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد که کاروان نساجی پس از بازی با ماشین‌سازی، با اتوبوس، قائمشهر را به مقصد تهران ترک کرد که در مسیر برگشت به‌ دلیل خواب‌آلودگی راننده کامیون، اتوبوس نساجی دچار سانحه شد

باشگاه نساجی توضیح بیشتری در این باره و مکان دقیق وقوع سانحه نداده است ولی تاکید کرد که تمامی بازیکنان و اعضای تیم در سلامتی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی مازندران از ساعت ۱۷ تا حوالی ۱۹ و ۳۰ دقیقه جمعه شب میزبان تیم ماشین سازی تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود. این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان باشگاه نساجی اتوبوس سانحه تصادف با کامیون ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان