Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: ایثارگری، فداکاری، گذشت و خدمت بی منت نیروی انتظامی موجب ارتقاء سرمایه اجتماعی شده است.

به گزارش ایسنا، سیدسعید شاهرخی صبح شنبه 13 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان، اظهار کرد: اگر نگاهی به تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیندازیم، برگه های زرین و پرافتخاری را می بینیم که هر کدام نشان از تعهد، دینداری و انقلابیگری ارکان مختلف نظام و آحاد مردم است و در بین این برگه های زرین نقش نیروی انتظامی چه در اعلام همافران در بهمن ۵۷، چه در دفاع جانانه هشت سال دفاع مقدس و گروهک های ضدانقلاب، سازندگی در مرزها و سایر نقاط بی بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بین نیروهای مسلح نقش نیروی انتظامی اساسی و کلیدی بوده است، تأکید کرد: نیروی انتظامی با ازخودگذشتگی باعث شده مردم در اقصی نقاط کشور احساس امنیت کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتماد مردم و نیروی انتظامی سرمایه عظیمی است، عنوان کرد: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف خوش می درخشد و مردم با دیدن هیبت آن احساس آرامش می کنند.

وی نقش پلیس در جبهه های مختلف را تأثیرگذار و بی بدیل عنوان و تصریح کرد: پلیس در مقابله با اشرار به خوبی از عهده پلیس برآمده و در مقابله با باندهای خبیث موادمخدر و در دستگاه های اطلاعاتی بی بدیل است.

شاهرخی با بیان اینکه در حوزه مقابله با کالای قاچاق نقش پلیس بسیار برجسته است همچنین در مواقع بحران حضور نیروی انتظامی بسیار گره گشا بوده است، خاطرنشان کرد: پلیس نه تنها در عرصه نظامی و انتظامی بلکه در بلایای طبیعی نیز نقش بسیار پررنگ داشته است و در طرح های زمستانی و تابستانی شاهد نقش موثر این نهاد بوده ایم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تبعیت از مقام معظم رهبری و با نیروهای فداکار و انقلابی از جدیدترین علوم روز استفاده می کند، اخلاقمداری پلیس را مؤلفه تأثیرگذار بر روی مردم معرفی کرد و گفت: پلیس در شادی ها و عزاداری ها با اخلاق، نظم و انضباط باعث آرامش مردم می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد