Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  متن پیام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» بدین شرح است:
«نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است (مقام معظم رهبری)
فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
با صلوات بر محمدو آل محمد (ص) و اهداء سلام
با احترام؛ ایام پربرکت و باشکوه هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، معاونان، فرماندهان و کارکنان فداکار و مجاهد آن نیرو تبریک و تهینت عرض مینمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشک نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در چهار دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در شرایط قابل اعتماد بوده و رضایتمندی مردم از عملکرد و نقشآفرینی پلیس بیانگر این واقعیت است.
ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان والامقام آن نیروی متعهد و انقلابی در دوران هشت سال حماسه، جهاد و مقاومت و نیز در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، امید است همچون گذشته با اقتدار، قاطعیت و قانونمداری در عرصه‌های مختلف ماموریتی خود به ویژه گستراندن چتر امنیت و نظم در جامعه، آرامش و رضایت مندی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم نماید.
از خداوند سبحان آرزوی توفیق، سربلندی و عزّت جنابعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش روزافزون فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال حماسه و ایثار را مسئلت مینمایم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار کارگر تبریک هفته نیروی انتظامی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه