Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله سخنرانی های «فهم اسلام» به مدت هفت هفته متوالی در دانشگاه سیراکیوس برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، «دانشگاه سیراکیوس» در شهر نیویورک در آمریکا سلسله سخنرانی های «درک اسلام» را از امروز ( 10 مهر 1398 مطابق با دوم اکتبر 2019 میلادی) آغاز کرده است و تا یکشنبه ( 21 مهر 1398 مطابق با 13 نوامبر 2019 میلادی) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلسله سخنرانی ها که به مدت هفت هفته متوالی ادامه دارد، با نظارت کتابخانه دانشگاه سیراکیوس و با همکاری جمیعت دانشجویان مسلمان در شهر نیویورک و شماری از دانشجویان داوطلب مسلمان در سالن کتابخانه این دانشگاه از ساعت 17:30 دقیقه تا 19 برگزار می شود. «امیر دوریک» استاد دانشگاه سیراکیوس ایراد این سخنرانی ها را برعهده می گیرد.

 

این سخنرانی ها با هدف غنی کردن اطلاعات جوانان و دانشجویان مسلمان و غیرمسلمان درباره اسلام و همچنین ایجاد گفتگو های علمی درباره ترویج معنی واقعی اسلام و تصحیح اطلاعات اشتباه و غلط  برگزار می شود.

امیر دوریک گفت: ما تلاش می کنیم تا با این سخنرانی ها، پیچیدگی ها، شبهات و مفاهیم اشتباه درباره اسلام را از بین ببریم، اصول و مبانی شریعت اسلامی را گسترش دهیم و فضای بازی را برای طرح پرسش ایجاد کنیم.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در سلسله سخنرانی های گذشته برای درک و فهم اسلام، نیمی از غیرمسلمانان و نیمی دیگر از مسلمانان بودند، همچنین شرکت کنندگان خارج از دانشگاه نیز در این سخنرانی ها حضور داشتند.

در پایان این سخنرانی ها قرار است که شرکت کنندگان بازدیدی از داخل مسجد سیراکیوس داشته باشند. امیر دوریک همچنین همه شرکت کنندگان را برای مشاهده شعائر مسلمانان به نماز جمعه دعوت می کند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان هفته نیروی انتظامی کانون های مساجد آمریکا اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)