Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@14:50:13 GMT

پتروشیمی لردگان،رکورددار کار بدون حادثه

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۶۸۷۴

پتروشیمی لردگان،رکورددار کار بدون حادثه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صنعت ، معدن تجارت استان ، محمودی  افزود:مجتمع پتروشیمی لردگان بابکارگیری هزار و ۵۰۰نفر نیروی انسانی درزمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار در منطقه فلارد در حال ساخت است. وی افزود:این طرح باحدود ۳۰۰۰میلیاردتومان سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی مهم‌ترین پروژه صنعتی استان به شمارمی‌رودکه توان تولید۶۷۷ هزار تن آمونیاک خالص و بیش از یک میلیون تن اوره را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اعطای معافیت‌های گمرکی ویژه ازمهمترین عوامل پیشرفت چشمگیر این واحد صنعتی است و با این روند مناسب پیش بینی می‌شود این طرح امسال به بهره برداری برسد. پتروشیمی لردگان یکی از ده شرکت پتروشیمی کشور،که سال۱۳۸۷عملیات ساخت آن در بخش فلارد شهرستان لردگان در ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان آغاز شده است.

۴۶

کد خبر 1307071

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت پتروشیمی باشگاه استقلال عراق لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ پیاده روی اربعین اربعین ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس سینمای ایران آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان

کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش ۱۹ میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف ۵ میلیمتر، طبس ۴، بشرویه ۳، سربیشه ۲ ریال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک، دیهوک ۶، معدن پرورده ۲، سرند طبس ۱۲، پیروک ۳، خرو ۱۱، پیکوه ۶، رباط خان طبس ۱۰، اسفندیار ۶، عباس آباد میم ۳، فتح آباد خضری ۵، روستای درمیان ۱۰، کلاته گاویج ۵، درخش ۶ و گزیک ۱ میلیمتر، حاجی آباد زیرکون ۵، آبیز ۱۱، معصوم آباد ۵ و مغیلان ۲، ارسک ۳، رقه ۲، مود ۹، اسفزار ۱۶، حجت آباد ۱۲، مختاران ۱۰، میغان ۲ و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف‌تر و تا فردا در استان فعالیت دارد گفت: براساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره‌ای از نقاط طبس، سرایان، قاین، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می‌شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با حداکثر دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین ۱۹ و ۷ درجه سلسیوس ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت