Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری هیل، بر اساس بیانیه کاخ سفید، در صورتیکه مهاجران ظرف ۳۰ روز از وورد به کشور، تحت پوشش بیمه درمانی تایید شده قرار نگیرند، جزو آن دسته از مهاجرانی خواهند بود که بر سیستم خدمات درمانی ایالات متحده بار مالی محسوب می‌شوند مگر آنکه پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمانی قابل پیش بینی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این دستور جدید آنهایی را ویزای معتبر مهاجرتی دارند، شامل نمی‌شود و بر مهاجرانی که از طریق سایر روش‌ها شامل ساکنان قانونی دائمی وارد ایالات متحده شدند، اثر نمی‌گذارد. این تغییر شامل استثناهایی برای افرادی می‌شود که به دنبال نوع ویژه‌ای از ویزا شامل ویزا برای فرزندان شهروندان آمریکایی هستند.

افرادی که تحت تاثیر این تغییر قرار می‌گیرند ملزم هستند تا مواردی را که لازم است به مقام کنسولی ارائه کنند. وزیر خارجه آمریکا نیز رویه‌هایی برای تعیین چنین تصمیماتی ایجاد می‌کند.

کاخ سفید اعلام کرده که از سوم نوامبر این تغییرات اجرایی می‌شود.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که مهاجران یا پناهجویانی که پناهندگی گرفته‌اند، از این تغییرات متاثر نمی‌شوند.

در ادامه بیانیه کاخ سفید همچنین آمده است: از آنجا که سیستم خدمات درمانی‌آمریکا با چالش‌های ناشی از مراقبت‌های غیرقابل جبران روبرو است، دولت واشنگتن با تایید هزاران خارجی که نمی‌توانند از عهده هزینه‌های درمانی خود برآیند، این مشکل را بدتر می‌کند.

این تغییر جدیدترین اقدام دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای متوقف کردن ورود مهاجران قانونی و غیرقانونی به آمریکاست.

دولت آمریکا همچنین تلاش کرده تا مهاجرت را از طریق قانون خدمات عمومی به خدمات درمانی مرتبط کند که توانایی گرفتن کارت سبز توسط افراد را منوط به این مساله می‌کند که آن فرد از برنامه‌های قطعی کمک‌های عمومی استفاده می‌کند یا خیر. دموکرات‌ها به دنبال بلوکه کردن این قانون هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید آمریکا دونالد ترامپ مهاجران بیمه درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد

چکش‌ها سه هفته دیگر با دیوید مویس خداحافظی می‌کنند. 

طرفداری | دیوید مویس کمتر از یک ماه دیگر با پایان قراردادش وست‌هم را ترک می‌کند.

به گزارش اتلتیک؛ باشگاه وست‌هم از تیم اشتایدن خواسته است که در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر از حضور در باشگاه خودداری کند. به مدیر فنی وست‌هم گفته شده است که فعالیت حضوری او در باشگاه به دلیل گمانه‌زنی در مورد آینده دیوید مویس، بی‌احترامی محسوب می‌شود. طی جلسه داخلی، چکش‌ها به این نتیجه رسیدند که اشتایدن تا پایان فصل اجازه فعالیت حضوری را نداشته باشد. مدیر آلمانی نیز به دلیل ایجاد جو مثبت در باشگاه، مخالفتی با این تصمیم نشان نداد. او تابستان گذشته بر سر اهداف نقل و انتقالاتی با دیوید مویس با مشکل مواجه شده بود.

مدیر فنی وست‌هم جست‌وجو برای سرمربی جدید را دنبال می‌کند. دیوید مویس که چکش‌ها را پس از 43 به یک جام بزرگ رساند، با وجود صحبت با دیوید سالیوان، به احتمال فراوان باشگاه را ترک می‌کند. وست‌هم اکنون در فاصله 3 هفته به پایان فصل، در رتبه هشتم ایستاده است. از خولن لوپتگی به عنوان گزینه اصلی هدایت باشگاه لندنی نام برده می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران