Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: چهارده هزار و ۵۰۰ مددجوی سالمند از خدمات این نهاد برخوردارند.

 به گزارش ایسنا، سید هادی کرابی با بیان اینکه عمده مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق روستایی شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و جاده چالوس سالمند هستند افزود: ارائه خدمات ویژه معیشتی و درمانی و اولویت در اعزام به سفرهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس ازجمله خدمات کمیته امداد برای خدمت‌رسانی سالمندان تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به سالمندان در قالب طرح شهید رجایی انجام می‌شود افزود: ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی سالمند تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) در استان البرز از خدمات معیشتی بهره‌مند هستند.

کرابی با اعلام اینکه توجه به تقویت و حفظ عزت‌نفس سالمندان نیازمند در زمره برنامه‌های مهم این نهاد قرار دارد، گفت: مددجویان سالمند می‌توانند به‌صورت رایگان از امکانات درمانی آسایشگاه خیریه کهریزک در زمینه‌های بستری، خدمات توانبخشی، خدمات پزشکی شبانه‌روزی، مشاوره گروهی، اردوهای تفریحی استفاده کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز افزود: هم‌اکنون حدود ۲۶ هزار مددجو در استان البرز تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است