Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک، از سردیس طاها اقدامی، شهید خردسال حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آئین رونمایی از تندیس شهید محمد طاها اقدامی شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز امروز (شنبه 13مهر) همزمان با هفته ملی کودک، در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آئین با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان انجام می شود.

 

شهید خردسال، محمدطاها اقدامی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز است که 31 شهریور 1397 به منظور تماشای رژه نیروهای مسلح استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت و هدف تیر کین تروریست‌های کوردل قرار گرفت.

 

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در هفته ملی کودک برنامه‌هایی همچون برافراشتن پرچم هفته‌ ملی کودک، رونمایی از تندیس محمدطاها اقدامی شهید حادثه تروریستی اهواز، بازگشایی مرکز فروش محصولات کانون «آفرینش»، رونمایی از تندیس «منشور آینده» و تمبر هفته‌ ملی کودک، رونمایی از ناوگان جدید 2 مرکز سیار شهری و روستایی و گشایش نمایشگاهی از فعالیت‌ های کانون استان خوزستان و سازمان‌ های دولتی و غیردولتی در گیت بوستان تدارک دیده شده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین روزنامه اصفهان کانون های مساجد مجلس زائران اربعین حسینی شهید طاها اقدامی رونمایی از سردیس هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان